Død computer :-(
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 23-12-02 18:11

.... og den er ikke at redde...

Pludselig pev min computer forfærdeligt, det stod på i ca. 5 sekunder, og så
gik den ud.

Årsag: død CPU - testet i anden maskine, helt død.

AMD AthlonXP 1800+, købt april i år (garantien længe leve).

Den har aldrig været clocket, så forstår ikke en pind af det hele, sad bare
i frontpage.

Giv den lige 1 sekunds fred juleaften :'o(

// Troels

Fra : D9N

Dato : 26-12-02 13:24

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Pludselig pev min computer forfærdeligt, det stod på i ca. 5 sekunder, og

> gik den ud.

det lyder som din blæser , som ikke kunne klare mosten mere, sørg altid for
at holde den fri for støv.

> Årsag: død CPU - testet i anden maskine, helt død.

det er ulæmpen ved en AMD, ingen køling i under 1 min = død AMD, køb Intel
næstegang, eller sæt en temp warning og shutdown i Bios

> AMD AthlonXP 1800+, købt april i år (garantien længe leve).

ja hvis de vil dække den

> Den har aldrig været clocket, så forstår ikke en pind af det hele, sad
bare
> i frontpage.

nej du sad vel ikke i det ??

> Giv den lige 1 sekunds fred juleaften :'o(
>
> // Troels

og vel de næste par dage *G*

D9N