Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Bedst muligt afkast
Fra : Michael B. Mogensen

Dato : 23-12-02 16:32

Hej

Jeg har en slant penge jeg ikke står at skulle bruge inden for det næste år
eller måske to. Lige nu står de og griner på en konto til lidt over 3% i
rente, det er sådan set godt nok, men er det ikke muligt at få et bedre
afkast uden at sætte dem i fast ejendom eller aktier - som jeg iøvrigt ikke
har forstand på.

På forhånd tak.

Michael B. Mogensen

Fra : felix

Dato : 24-12-02 00:38

Købe kreditforeningsobligationer og gør det selv via www.skandiabanken.dk

Fra : [DK]Garfield

Dato : 24-12-02 11:21

Hej Felix,

som sådan er jeg ikke uenig i, at man bør købe en obligation, men
dit forslag er noget slattent.

Du skriver "Køb kreditforeningsobligationer". Jamen der findes fan'me
mig mange.

Der er jo mange hensyn at tage.

Fx:

- Stående eller annuitetslån
- Skat på renter (32/45/60)
- Tro på renteudviklingen
- Hvornår skal pengene bruges

Så helt så simpelt er det ikke...

[DK]Garfield

Fra : BR Marketing

Dato : 24-12-02 11:34

Hej Michael

Jeg kan kun anbefale dig WGI aktier. Jeg ved at der er mange skeptikere. Jeg
var også skeptisk i starten, men har i dag fuld tillid til dette firma.
Jeg kan kun sige, at det er klart det bedste jeg nogensinde har investeret
penge i, og derfor vil jeg anbefale det videre til andre.

Jeg kan godt garantere dig, at dine aktie i WGI vil give dig et afkast på
min. 20% p.a.Måske 100 eller 200% men det gør vel ikke noget...

Skriv til mig direkte hvis det har interesse.

Glædelig jul

MVH
Brian
networker@stofanet.dk

Fra : [DK]Garfield

Dato : 24-12-02 11:44

Hej BR,

du vælger da at overse, at han IKKE ønsker aktier.

Og desuden, hvad er WGI - hvor er det noteret osv osv.

Det lugter LANGT væk af fup! - Især når det kan garanteres, at der
er afkast på op til 20% p.a.

Som altid hænger afkast og risiko sammen, men det gør det måske
liiiiige netop ikke i dette tilfælde? - Der er alle markedskræfter
sat ud af spillet!! Yeah right!

[DK]Garfield

Fra : BR Marketing

Dato : 24-12-02 12:17

Hej GARFIELD

WGI har et aktiespil. En 100% virtuel aktie der er upåvirkelig af, hvad der
sker ude i den store verden. Det er muligt at du syntes at det lyder som
fup, men jeg kan kun fortælle dig hvad jeg selv har oplevet, for jeg var jo
også selv skeptisk i starten, og tænkte kan det nu også passe, men det gør
det bare....
Jeg har siden 24/8 (altså 4 mdr.) investeret i alt 6000,- som i dag er
blevet til ca. 100.000 - Det er sådan at når man arbejder med WGI, skal man
hvis man arbejder med konceptet investere min. 30% af de penge man tjener
hver eneste uge (KRAV). Det sammenholdt med at der hele tiden på verdensplan
kommer flere og flere medlemmer, gør at aktien over en længere periode 6-12
måneder vil være stigende. Fra marts i år og til november steg aktien med
1200 %.

Der er dog ingen der siger at man skal arbejde med konceptet som jeg gør -
man er velkommen til udelukkende at deltage i aktiespillet.

Jeg anbefalede dette produkt til en gammel ven, som d.8/12 investerede i alt
4500,- - de er i dag blevet til 13890,-
Det er skønt at kunne anbefale så godt et produkt til ens venner og
bekendte.

Ja, jeg havde overset at vedkommende skrev ikke var interesseret i aktier -
Sorry...

Glædelig jul til alle.....

MVH
Brian

Fra : felix

Dato : 24-12-02 13:39

"BR Marketing" <networker@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej GARFIELD
>
> WGI har et aktiespil.

Åh SPIL ala PBX og Matador *GGGG*

Fra : Michael Nielsen

Dato : 27-12-02 12:37

"BR Marketing" <networker@stofanet.dk> wrote in message
> Hej GARFIELD
>
> WGI har et aktiespil. En 100% virtuel aktie der er upåvirkelig af, hvad
der

Virtuel aktie??? Det lyder simpelthen for suspekt.

--
Mvh.

Michael Nielsen
http://www.mnielsen.dk

Fra : Brian

Dato : 27-12-02 12:49

Jeg kan sende dig en brochure der forsæller alt om aktien hvis du er
interesseret, så kan du selv sortere i hvad du syntes er suspekt og ikke
suspekt. !

MVH
Brian

Fra : Michael Nielsen

Dato : 27-12-02 13:04

"Brian" <networker@stofanet.dk> wrote in message
> Jeg kan sende dig en brochure der forsæller alt om aktien hvis du er
> interesseret, så kan du selv sortere i hvad du syntes er suspekt og ikke
> suspekt. !

Du skal ikke sende mig noget som helst fordi:

1. Et sted vil du garantere 20% forrentning. Et andet sted garanterer du en
fordobling af formuen.

2. Du skriver at "firmaet" producerer masser af produkter, og senere i
sammen sætning, at de slet ikke er startet endnu.

3. Du debatterer ikke for at lokke nye kunder til, men alligevel skal vi
angive din Sign up kode. Alt andet lige minder det lidt for meget om et
pyramide spil, og det kan jeg under ingen omstændigheder tage seriøst.

---
Mvh.

Michael Nielsen
http://www.mnielsen.dk

Fra : Brian

Dato : 27-12-02 13:22

Hej Michael
Jeg svarer dig ved dine punkter

> Du skal ikke sende mig noget som helst fordi: DET ER HELT OK
>
> 1. Et sted vil du garantere 20% forrentning. Et andet sted garanterer du
en
> fordobling af formuen. - HVIS DU INVESTERE 4500,- VIL JEG GARANTERE EN
FORDOBLING, OG ELLERS 20%
DET ER NATURLIVIS FØRST RELAVANT NÅR EN KONKRET HENVENDER SIG

> 2. Du skriver at "firmaet" producerer masser af produkter, og senere i
> sammen sætning, at de slet ikke er startet endnu.
VÆR NU IKKE DUM, JEG MENER NATURLIGVIS, AT VI KUN LIGE HAR SET STARTEN AF
HVAD WGI ENDER OP MED AT VÆRE OM 3-5 ÅR

> 3. Du debatterer ikke for at lokke nye kunder til, men alligevel skal vi
> angive din Sign up kode. Alt andet lige minder det lidt for meget om et
> pyramide spil, og det kan jeg under ingen omstændigheder tage seriøst.
SOM JEG SKRIVER VED PUNKT 1:DET ER NATURLIVIS FØRST RELAVANT NÅR EN KONKRET
HENVENDER SIG

DEN FØRSTE HAR ALLEREDE MELDT SIG, DERFOR.

Jeg syntes diskusionen er ved at tage en drejning overpå, at det blot går ud
på at jorde mig uanset hvad jeg siger, og det har jeg altså ikke tid til.
Jeg har trods alt andet at lave end at sidde her og skrive sammen med jer.
Det var måske noget andet, hvis vi kunne få en fornuftig dialog igang om
emnet, og gerne om wgi, og hvad de står for, men det her cirkus, det står
jeg ikke model til.

Bare fortsæt med det du laver Michael, og så fortsætter jeg med WGI !

MVH
Brian

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-12-02 13:30

Brian wrote:

> DEN FØRSTE HAR ALLEREDE MELDT SIG, DERFOR.

Jeg håber, staklen når at tænke sig om igen. Bortset fra det, er det
ikke nødvendigt at råbe.

Og så svarede du slet ikke på mit indlæg:

Står du bag din garanti, eller er den lige så luftig som WGIs aktier?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Leonard

Dato : 24-12-02 12:20

On Tue, 24 Dec 2002 11:34:15 +0100, "BR Marketing"
<networker@stofanet.dk> wrote:

>Jeg kan godt garantere dig, at dine aktie i WGI vil give dig et afkast på
>min. 20% p.a.Måske 100 eller 200% men det gør vel ikke noget...

Vil du så ikke låne 1 mill. af mig til 15% ?
Så kan du sætte den i WGI og score mindst 5%, måske 185% ...

Det er da fordelagtigt for os begge, ingen af os risikerer noget, jeg
får en fornuftig rente af mine penge, du får et kæmpe afkast uden at
have penge op af lommen.

Fra : Brian

Dato : 24-12-02 12:23

Hej Leonard

det lyder som et godt tilbud, men uanset hvad og hvor mange penge man har,
skal man huske på, at det kun er et spil ( det er virkelige aktiehandel jo
også)

Jeg mener dog, at man aldrig skal
1. Spille for flere penge end man selv har
2. Spille for mere end man kan tåle at tabe.

MVH
Brian

Fra : Peter Sørensen

Dato : 25-12-02 18:39

In article <3e08437c$0$1751$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
networker@stofanet.dk says...
> [...]
>
> Jeg mener dog, at man aldrig skal
> 1. Spille for flere penge end man selv har
> 2. Spille for mere end man kan tåle at tabe.
Hov!, du lovede jo: "et afkast på min. 20% p.a", så kan man jo ikke tabe
eller det kan man måske pludselig godt alligevel?

--
Peter Sørensen
nwc@europe.com

..sig not found

Fail, Crash or Explode?

Fra : Brian

Dato : 27-12-02 02:10

Hej Peter

Jeg forstår godt dit spørgsmål. Jeg må indrømme at det er, og særligt inden
aktien blev splittet ( Bliver forklaret senere), var fristende at låne evt.
100.000 i banken eller andre steder for at sætter dem i denne aktie, men jeg
har lyttet til andres råd, der går på netop de 2 punkter jeg tidligere har
nævnt.

Jeg kender dog et par stykker der sætter penge i denne aktie i stedet for
deres kapitalpension. Jeg kender sågar en der har ophævet hans
kapitalpension, for at indsætte pengene på hans aktiekonto i WGI. Jeg syntes
det er frisk gjort. Man bliver dog nødt til at være realist, og sige at
noget altid kan gå galt. Derfor har jeg "kun" solgt alle mine "virkelige"
aktier, og investeret dem i WGI aktier i stedet for.

Aktiesplittet: Den 12/10 splittede aktien. Dvs. At hvis du på dette
tidspunkt havde 200 aktier, som du måske have betalt i alt 4000 chf. for
(svare til ca. 20000 dkr.) ville dine 200 aktier blive multipliceret med 30,
fordi at aktiekursen var netop 30 da siden blev lukket ned i 2 timer, altså
mens de splittede den.
Efter splittet har du så pludselig 6000 aktier til kurs 1.

Det skal lige siges her, at aktien på ca. 1 år er steget fra kurs 1 til kurs
30 (i alt ca. 160000 medlemmer)

Der kommer lige nu ca. 1500 medlemmer på om dagen ! Hvor hurtigt kan du
forestille dig, at det nu vil tage for aktien bare at ramme kurs 10 ?
Mit bud er 6-8 måneder.
Lad os sige 8 måneder. Du kan så vælge her at sælge dine 6000 aktier til 10
chf. pr. stk. i alt 60000 chf. Du mangler så kun at gange med 5 for at få
beløbet i dkr. !! :))

Jeg har selv til at starte med haft en hvis skepsis overfor netop WGI, men
efter at have arbejdet med det - efter at have fået de rigtige
samarbejds/sparringspartnere, - efter jeg har oplevet at WGI igennem 4
måneder har holdt alt hvad de har lovet + endnu mere til - efter at WGI den
ene gang efter den anden har overrasket mig positivt, og til tider har fået
mig til at tænke:
" hvor er jeg stolt af at præsentere et firma der er så seriøs som WGI", og
sidst men ikke mindst - efter at have mødt WGI´s internationale salesmanager
Greg Parr, må jeg indrømme, at jeg har så meget tillid til dette firma, at
jeg får mere og mere lyst til at arbejde med dette koncept i mange år
fremover.

Konklusion: Det er fristende at låne penge til at indsætte i aktiespillet,
men jeg er fast besluttet på at jeg kun spiller for de penge jeg selv er
besiddelse af, og de penge som jeg optjener hos WGI.

Jeg vil dog stadig garantere dig, at køber du den største produktpakke, som
hedder Virtuel Broker som koster 4500,- (heraf modtager du omgående for
3000,- aktier) er dine 3000,- som er med i aktiespillet som minimum blevet
fordoblet indenfor 12 måneder.! Er de ikke det, overtager jeg gerne din
position, og dermed dine aktier i spillet, og du får dine penge 4500,-
tilbage + 500,- så du i det mindste stadig har fået pengene bedre forrentet
end hvis du satte dem i banken.

Skriv til mig, hvis du ønsker at blive kontaktet med ydeligere
informationer.

https://members.worldgamesinc.com/livse
Sign up kode: 165493

MVH
Brian
networker@stofanet.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-12-02 02:44

Brian wrote:

> [...]
> noget altid kan gå galt. Derfor har jeg "kun" solgt alle mine "virkelige"
> aktier, og investeret dem i WGI aktier i stedet for.

Jeg ville nok have brugt et andet ord end "frisk". At sætte sine rigtige
penge i ikke-eksisterende aktier hos et pyramide-selskab kræver helt
andre gloser.

Det oprindelige spørgsmål gik desuden på at opnå det bedst mulige afkast
- ikke hvordan man mister sine penge via fantasifulde selskaber. Man
fristes til at udstøde et: "Det er heeeelt vildt!"

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Brian

Dato : 27-12-02 02:52

Hej Kim

Meget kan du beskylde mig for, men ikke for at være useriøs og løgner!

Jeg garantere jo netop et afkast, kan du få en bedre garanti end min andre
steder ? Svar mig ærligt !!!!

Jeg vil understrege, at jeg ikke debattere med her for at kapre medlemmer,
men jeg fortæller blot hvad jeg har oplevet. Når du læser min historie,
syntes jeg faktisk at det er lidt dårligt at betegne WGI som
"pyramide-selskab" og "fantasifulde selskab" !! Hvis du kendte firmaet,
ville du se på det med helt andre øjne...

Brian

Fra : alexbo

Dato : 27-12-02 08:44

"Brian" <networker@stofanet.dk> skrev

!! Hvis du kendte firmaet,
> ville du se på det med helt andre øjne...

Problemet er at WGI ikke er et firma, det er et fantasifoster.
Det er det ældgamle kædebrevssystem, hvis eneste formål er at narre penge
fra godtroende mennesker.
Det holdes kun igang så længe man kan lokke nye med, og før eller siden er
der ikke flere der kan lokkes.

Hvis du virkelig selv tror på sundheden i foretagenet, så bør du nu begynde
at undre dig over, hvor alle disse store fortjenester kommer fra.
"firmaet" producerer ingenting, det forsker ikke i noget, det laver
ingenting der kan give penge på længere sigt,
det lever udelukkende af at sælge egne "aktier".
Og når der ikke er flere der vil købe, hvad tror du så dine "aktier" er
værd.

mvh
Alex Christensen

Fra : Brian

Dato : 27-12-02 12:25

Hej Alex

WGI producere faktisk masser produkter, og en ting kan vi slå fast: De er
slet ikke startet endnu. Dette her firma har så store målsætninger for
fremtiden, og producere nye produkter konstant, og alle os der arbejder
seriøst med denne forretning, har tillid til, at de nok skal holde deres
målsætninger. Det har de jo bevist indtil nu at de gør, så hvorfor stoppe
med det.

Alex skriver: > det lever udelukkende af at sælge egne "aktier".
> Og når der ikke er flere der vil købe, hvad tror du så dine "aktier" er
> værd.

Alex, Aktiespillet er bare et ud af alle de produkter som WGI producere, og
det er da ganske klart, at aktiernes værdi er afhængige af, om det går
firmaet godt. Hvis det går godt for WGI, betyder det, at der bliver solgt
produktpakker (p.t. ca. 1000 om dagen) - Det betyder så at der er flere og
flere der arbejder med konceptet, og når der er det, bliver der investeret
flere og flere penge i aktien, da min. 30% af indtjeningen skal
investeres...
Det er et spil....husk det !

Men i den virklige verden, er det jo ikke meget anderledes! Hvis eks. Vestas
ikke får nye kunder, bliver aktierne så mere eller mindre værd. Lad nu være
med at tage det for mere end det er - Det er et spil, og hvis du ikke har
lyst til at spille med, så lad dog være.

Alex skriver: > Det holdes kun igang så længe man kan lokke nye med, og før
eller siden er
> der ikke flere der kan lokkes.

Der er da forhåbentlig ikke nogen der bliver "Lokket", det er da ikke
nødvendigt - Nej ser du, jeg fortæller de mennesker som jeg støder ind i
hvad jeg laver.
Nogen siger "Nå", og så er det det....Andre syntes med det samme det lyder
spændende, og vil gerne vide mere, og det får de så lov til..
Ingen får noget godt ud af at lokke nogen til noget - Folk må selv tage
beslutning om hvad de har lyst til, ligesom at jeg også selv bestemmer hvad
jeg har lyst til.

Afslutning: Vi er p.t. på verdesnplan 170000 medlemmer i WGI - Ved udgangen
af 2003, er vi ca 1.000.000 medlemmer - hvor meget mon mine aktier er værd
til den tid....det tror jeg lige jeg vil regne lidt på...

Ha det godt...

MVH
Brian

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-12-02 09:58

Brian wrote:

> Meget kan du beskylde mig for, men ikke for at være useriøs og løgner!

Jeg kender dig ikke, så jeg skal ikke kunne sige, om du blot er meget
blåøjet, eller om du er en useriøs løgner, der fuldt bevidst vil tjene
penge på andres ulykke.

> Jeg garantere jo netop et afkast, kan du få en bedre garanti end min andre
> steder ? Svar mig ærligt !!!!

Din garanti er intet værd! Den er udelukkende baseret på WGIs evne til
at generere nye medlemmer og penge. På et tidspunkt stopper karussellen.
Er du - og nye investorer - heldige, når I at tjene jeres penge hjem og
ikke mindst at hæve dem, inden det er for sent. Ellers er pengene tabt,
og så kan det jo være lige meget, om du på et tidspunkt har fået
ti-doblet "investeringen".

Hvis du er villig til at udstede et garantibevis med sikkerhed i dine
ejendele - helst fast ejendom - tager jeg mine ord i mig igen (med
hensyn til værdien af din garanti).

Jeg kommer til at tænke på den gamle historie om manden, der solgte
billige frimærker. Han satte en annonce i avisen med frimærker til salg.
Man kunne købe 50-øres frimærker for 25 øre stykket. Det lød
selvfølgelig for godt til at være sandt - frimærkerne kunne jo sælges på
posthuset til den pålydende værdi. Og mange var ekstra skeptiske, fordi
man skulle forudbetale frimærkerne. På den anden side var det jo kun
småpenge, man kunne miste, hvis man blot bestilte nogle få frimærker.
Men man mistede ingen penge, frimærkerne blev leveret.

En uge senere satte han en ny annonce i avisen, denne gang kunne man
købe 1-krones frimærker for 50 øre stykket. Flere hoppede på vognen,
idet de øjnene en fed fidus, og nyheden spredte sig hurtigt mellem
venner og bekendte: "Tænk, den her idiot sælger frimærker til halv
pris". Mange købte frimærker, og rygtet bredte sig endnu mere.

En uge senere satte han en ny annonce i avisen. Nu kunne man købe
10-kroners frimærker for 5 kroner stykket. Nu var der temmelig mange,
der havde hørt om idioten, og at fidusen var sikker. Så folk hævede i
stort tal deres familieopsparinger og bestilte billige frimærker for
alle pengene. Behøver jeg at sige, at der ikke blev leveret frimærker
denne gang?

> Jeg vil understrege, at jeg ikke debattere med her for at kapre medlemmer,

Hvad skulle den her oplysning så med for: Sign up kode: xxxxxx

> [...]
> "pyramide-selskab" og "fantasifulde selskab" !! Hvis du kendte firmaet,
> ville du se på det med helt andre øjne...

Jeg har skam forsøgt at lære selskabet bedre at kende, men oplysningerne
på hjemmesiden hjalp ikke ret meget. Der er ingen oplysninger om
firmaet, ud over at det er registreret på British Virgin Islands. Jeg
tror, man er bedre stillet med at købe frimærker.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Brian

Dato : 27-12-02 14:12

Hej Kim

Sikkerhed i Hus og bil = NEJ, men selvfølgelig skal du have noget på skrift.

Du skriver at aktien er afhængig af at der for WGI bliver genereret nye
kunder, naturligvis - Ingen aktier i denne verden er noget værd, hvis der
ikke kommer nye kunder.

EKSEMPEL; Hvor meget tror du en vindmølle producents aktier er værd, hvis
der ikke kommer nye ordre/kunder ?

Som jeg skrev til en anden, så gider jeg ikke blot at skulle sidde og
forsvare og forsvare mig. Hvis dette var en saglig debat om aktiespil og
evt. også om WGI, var det noget andet, men dette cirkus, hvor det kun går ud
på en ting, at jorde mig, det gider jeg sgu ikke.

Så forsæt du også med det du laver, så arbejder jeg vider på Verdens bedste
arbejdsplads : WGI

Ha det godt

Fra : PHK

Dato : 27-12-02 14:40

"Brian" <networker@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Så forsæt du også med det du laver, så arbejder jeg vider på Verdens
bedste
> arbejdsplads : WGI

Du har sagt dit arbejde op, ikke? Jeg mener, blot for en sikkerheds skyld:
Der er jo ingen grund til at arbejde for peanuts når man kan tjene kassen
uden at røre en finger.

--
_
|_|

Fra : Alex Frederiksen

Dato : 27-12-02 16:55

Vågn dog op !!!

Utroligt at der findes så mange useriøse mennesker, der gider sidde og
spilde så megen tid på at
nedgøre andres gøren og laden.
Hvordan går det med det i selv arbejder med ??? Hvordan ser økonomien
ud nu her ved årsskiftet.
Er der en god opsparing når skatten er betalt ???
Måske er der nogle der burde være lidt mere åbne og se på andre
muligheder istedet for at se på
begrænsninger.
Kan du opnå det du drømmer om, med det du arbejder med idag ???
Hvis ikke - vil jeg foreslå at gå igang med noget andet.
Uanset hvad du laver og hvem du er, vil jeg gerne ønske jer alle et
godt og lykkebringende nytår.
- Og du Brian ! Jeg kan høre på dig at du tror på dig selv og det du
arbejder med - du vil lykkes !

Godt nytår til alle

Alex
- også en networker

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-12-02 17:10

Alex Frederiksen (slet Z4NQY) wrote:

> Vågn dog op !!!
>
> Utroligt at der findes så mange useriøse mennesker

Jeg tror, at dem der reagerer på indlæg, der lover guld og grønne skove
netop er seriøse mennesker. Vi - i hvert fald undertegnede - reagerer
for at advare dem der måske kunne lade sig lokke til at investere deres
sparepenge i luftkasteller.

Det er ikke noget nyt, at der er folk, der sælger luftkasteller. Jeg vil
tro, der findes to slags af sælgerne: dem, der selv tror på
luftkastellerne og som på et tidspunkt vågner og får en dårlig smag i
munden - og så dem som er fuldt ud klar over, hvad de gør, og som blot
er ude på at tjene så mange penge som muligt til sig selv, inden
korthuset braser sammen. Sidstnævnte er normalt totalt ligeglade med, at
andre mister deres sparepenge.

> - Og du Brian ! Jeg kan høre på dig at du tror på dig selv og det du
> arbejder med - du vil lykkes !

Jeg siger ikke, at Brian ikke kan opnå det han vil. Men jeg vil gøre mit
for, at det ikke bliver på bekostning af dem, som læser med i denne
gruppe.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Brian

Dato : 27-12-02 19:07

Hej Kim

Dette bliver min sidste bemærkning i denne sag:

At jeg lykkes med WGI, ja det kan du være helt sikker på at jeg gør ! Gem
min email adresse i 12 måneder, og skriv så til mig og spørg hvordan det
går....

Du skriver: Men jeg vil gøre mit
> for, at det ikke bliver på bekostning af dem, som læser med i denne
> gruppe.

Husk lige på en ting! I alle MLM selskaber LR, Herbalife, Natures Own,
NuSkin, WGI osv. vil der altid starte det jeg kalder for fusere....
De starter op fordi de er sikre på at de vil lykkes, men finder ud af efter
2-3 måneder at de ikke er blevet millionære, og at de stadig ikke har råd
til at købe den store mercedes . Derfor stopper de igen, og de har med ét,
mistet lysten til om nogen som helst omstændigheder at starte op med at
arbejde igen. Hvis man gør det, har man måske tjent sin investeret penge
hjem igen, og det var så den leg. Andre gør ikke noget som helst, de melder
sig bare ind, og tror at pengene kommer væltene ned fra himlen af, det gør
de ikke !

Som jeg siger: Os der bliver ved, i medgang og modgang - Ja uanset hvad der
sker, vil i løbet af få år se enorme resultater. Vildere end du kan
forestille dig !!

Ha det godt, og skriv hvis du ønsker en uforpligtende præsentation af
konceptet. Der er ingen grund til at udtale sig om noget man ikke ved noget
om.

Mange hilsner

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-12-02 19:30

Brian wrote:

> Dette bliver min sidste bemærkning i denne sag:

Ok, jeg slutter så også her.

> [...]
> 2-3 måneder at de ikke er blevet millionære, og at de stadig ikke har råd

Du forstår tilsyneladende ikke problemet. Der er ingen tvivl om, at man
kan tjene penge på pyramideselskaber, der sælger luftkasteller. Det som
jeg og andre opponerer imod er, at ikke alle kan tjene penge - og det er
ikke fordi, de er ringere sælgere, men fordi pyramidesystemet på et
tidspunkt løber tør for "nyttige idioter". Dem, der kommer ind fra
starten, skal såmænd nok tjene penge, men det er på bekostning af dem,
som kommer sidst ind.

Det er moralsk angribeligt og muligvis også angribeligt ud fra et
lovmæssigt synspunkt. At du ikke kan se problemet antyder, at du enten
er utroligt blåøjet, eller at du er en af de forhærdede typer, der kun
tænker på at få penge i kassen og som så skider højt og flot på dem, der
mister sine penge. Og din bemærkning "Vildere end du kan forestille dig
!!" får mig absolut til at sammenligne dig med sidegadevekselererne, der
tryllede investorernes penge væk. Deres "valgsprog", når de ringede og
skulle sælge en ny aktie til investorerne var: "Det er heeelt vildt!".

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Alex Frederiksen

Dato : 27-12-02 20:41

Kære Kim !

Jeg kan tydeligt høre at du intet aner omkring MLM.
Det er synd, for det har intet som helst med pyramideselskaber at
gøre.
Men ellers er jeg da helt enig med dig i dine betragtninger omkring
disse ulovlige pyramidespil.
HUSK bare altid: Døm aldrig andre på hvad du tror eller hvad andre
siger.
Har du eller andre lyst til at høre om MLM, Network Marketing står jeg
altid tilrådighed.
Jeg vil hellere end gerne give en 100% uvildig forklaring også omkring
lovmæssige forhold.

Endnu engang godt nytår.
Hilsen
Alex 75367611

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-12-02 20:51

Alex Frederiksen (slet PXVQR) wrote:

> Kære Kim !
>
> Jeg kan tydeligt høre at du intet aner omkring MLM.
> Det er synd, for det har intet som helst med pyramideselskaber at
> gøre.

WGI /er/ et pyramideselskab. Det er dog ikke alle pyramideselskaber, der
overtræder loven. Det er for eksempel helt lovligt at benytte et
pyramideselskab til at sælge produkter såsom plastikskåle. Når jeg
skriver, "muligvis også angribeligt ud fra et lovmæssigt synspunkt",
skyldes det, at produkter som for eksempel imaginære aktier måske ikke
har så meget med virkeligheden at gøre. Det er op til politi,
anklagemyndighed og i sidste ende domstolene at vurdere, om et selskab
som WGI er lovligt i Danmark eller ej.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Alex Frederiksen

Dato : 27-12-02 21:09

Kære ven

De har vurderet og du er åbenbart uenig med dem !

Venlig hilsen
En lovlydig borger

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 07-01-03 21:49

> [...]

der
> sker, vil i løbet af få år se enorme resultater. Vildere end du kan

Lige som Egon Olsen sagde i "Olsenbandens Sidste Kup"

- Konsekvenser så store at det overgår en hver forstand.....

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - ulrik@lunddahl.dk

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 24-12-02 13:01

d. 23/12/02 16:32 skrev Michael B. Mogensen på NO_REPLY@/dev/null i artiklen
> [...]

> afkast uden at sætte dem i fast ejendom eller aktier - som jeg iøvrigt ikke

Jeg ved ikke, om det er muligt at opnå et bedre afkast. Det største afkast
fås, så vidt jeg ved, ved at tilbagebetale evt. lån, man måtte have, hvorved
man sparer en rente på 10-15%.

Jeg kan godt se, du ikke vil købe fast ejendom, fordi du ikke har forstand
på det, men jeg vil alligevel foreslå dig at købe en ejerbolig, hvis du nu
bor til leje, eller betale den gæld, du måtte have i din ejerbolig, hvorved
du kan opnå en huslejebesparelse, som også må være noget værd.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : JerryTM

Dato : 06-01-03 00:36

Hej Michael

Jeg vil ikke anbefale noget men fortælle lidt om mine metode det seneste år.

Jeg sammensatte en portefølge bestående af 60% obiligationer og 40% aktier.

Obligationer valgte jeg det "helt sikkere" nemlig statsobligationer en 10%
og en 5% hvor af 75% af obligationerne røg i 5% kassen.

Af Aktier valgt jeg de store kendte selsskaber, nemlig TDC og Novo Nordisk.

Når jeg trækker handlerskurtager og gebyr til værdipapir centralen har jeg
forrente min formue med 11.09% før skat.

Det synes jeg er en fin investering når man tænker på hvordan markederne har
svinget.

Træf dit valg. :) kan iøvrigt anbefale dig at læse Nordeas blå bog om
investering der står mange gode ting i.

Fra : Michael B. Mogensen

Dato : 06-01-03 18:00

Hej

Tak for alle de forskellige indlæg (og meninger). Jeg har netop bestil
Nordea's bog om investeringer og da jeg også lige har opdaget, at min
internet bank har sat renten ned bliver det jo endnu mere interessant at
gøre noget aktivt.

Jeg forstår ikke helt dit afsnit med hvilke obligationer du har købt.

Mvh.
Michael