Hvem har det bedste feed og mest stabile b~
Fra : hl

Dato : 23-12-02 16:12

Har p.t Tiscali men er lidt utilfreds med feedet af deres binæregrupper.
Hvordan er situationen hos f.eks TDC?

Fra : Jan

Dato : 23-12-02 16:17

hl wrote:
> Hvordan er situationen hos f.eks TDC?

Meget dårlig, der er begrændsning på 200Kbit/s og de har lige sat retention
ned til 48 timer.
De lover og lover, men indtil nu er det kun blevet dårligere :(

Mvh
Jan

Fra : M.N.

Dato : 23-12-02 16:29

"hl" <hljensen@worldonline.dk> wrote in message
> Har p.t Tiscali men er lidt utilfreds med feedet af deres binæregrupper.
> Hvordan er situationen hos f.eks TDC?

www.giganews.com
www.easynews.com
www.claranews.com

Mogens

Fra : Rudi Stegen

Dato : 23-12-02 16:49

Hej hl, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Har p.t Tiscali men er lidt utilfreds med feedet af deres
> binæregrupper. Hvordan er situationen hos f.eks TDC?

TDC's newsserver er oplagt landets bedste mht. binærgruppers
completeness. Alternativt og allerbedst: Brug som Mogens foreslår -
<news:1040656997.23822.0@despina.uk.clara.net> - en betalingsserver.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : CK

Dato : 23-12-02 21:00

se www.top1000.org - det er TDC.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 23-12-02 21:06

In article <3e076b2e$0$150$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, CK wrote:

> se www.top1000.org - det er TDC.

Det er TDCs feeder, ikke deres readere.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Wisdom is knowing what to do with what you know.

Fra : Svend Jørgensen

Dato : 26-12-02 21:50

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> wrote in message

> Det er TDCs feeder, ikke deres readere.

Bare lidt nysgerrig, har du stadig dit arbejde ?

--
Svend

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 26-12-02 22:03

In article <3e0b6b54$0$2546$d40e179e@nntp04.dk.telia.net>, Svend Jørgensen wrote:

> Bare lidt nysgerrig, har du stadig dit arbejde ?

Ja, jeg arbejder stadig for Telia.

(Og her ville jeg futte til dk.snak.off-topic, men det vil min nuværende
newsmaster ikke lade mig gøre)

--
Andreas Plesner Jacobsen | Success is in the minds of Fools.

Fra : DeBoss

Dato : 05-01-03 13:40

> se www.top1000.org - det er TDC.

Ehh hvad dælen viser den ???

Jeg kan da se at TDC er hoppet op på nr 1 (de har 4doblet deres "weight")
efter de har sat den lede begrænsning, men hvad betyder det ??

Mvh Dennis