Niels Larsen, født i Romvig 13. nov 1795
Fra : Leif Rasmussen

Dato : 23-12-02 14:02

Det er de mest forbløffende steder personalhistoriske ting og sager dukker
op.

Hvis nogen kender til Niels Larsen født 13. november 1795 i Romvig, så er
her måske lidt at hente: http://www.lauritz.com/s_j/4.asp?itemid=91671

Leif Rasmussen
DK-4000 Roskilde

Fra : Arne Feldborg

Dato : 23-12-02 14:43

"Leif Rasmussen" <leifrasmussen@tiscali.dk> skrev Mon, 23 Dec 2002
14:02:06 +0100

> [...]
>op.
>
>Hvis nogen kender til Niels Larsen født 13. november 1795 i Romvig, så er

Jeg har ikke nogen tilknytning til manden. Men jeg kan da oplyse at han
blev født og boede hele sit liv i Vester Romvig i Vildbjerg (idag
Trehøje Kommune).

Selvom stedet ligger i Vildbjerg så hører det pr. tradition til Ørre
sogn, hvor den gode mand Niels Larsen da også kan findes i tællingerne
fra 1801til 1850.

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Aaberg

Dato : 25-12-02 11:27

Niels Larsen Romvigs pludselige død skyldtes et fald fra loftet.
Han er bror til min ane nr. 60 og søn af Lars Christensen og Karen
Jespersdatter i Romvig i Ørre sogn.
Jens Aaberg.