Opbygning/optimeringaf asp-site... Gåde rå~
Fra : Magnus

Dato : 23-12-02 13:48

Jeg skal ændre på mit design på mit site som er opgygget med asp men så var
det om ikke der var en bedre måde at opbygge diverse funktioner så som
nyheder, fotoalbum m.m.

Med nyheder er det sådan at hver nyhed har et id nr. i databasen og så
tjekker jeg om der i mappen billeder er en mappe med samme id nr. for det er
så billeder som hører til nyheden og som bliver indsat.

Er der en smartere måde at gøre dette på da jeg bruger ret mange billeder på
min side.

Det samme gæder for mit fotoalbum som fungere på samme måde.

Var der ikke en måde hvorpå jeg kunne udnytte min MySQL database bedre uden
at den lider overlast?

Har gode råd eller kender til steder hvor jeg kan finde info om den
"optimale" opbygning af sådanne funktioner på websites?

/Magnus