scandisk Flash CARD reader
Fra : Peter Holm

Dato : 23-12-02 11:47

Hejsa,
er der kun 5-10 cm ledning på den her ? Nogen der kender den ?
http://www.sandisk.com/consumer/dualslot.asp

Mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/
"The gab that seperates beauty from ugliness,
is the the gab that seperates reality from the Real"
Zizek om Lynchs "Lost Highway"

Fra : Japster

Dato : 23-12-02 12:16

"...Under the SDDR-75 is a pigtail cable with a USB connector that folds
neatly into the bottom of the unit. When unfolded, this cable is about six
inches long, which is a very nice length to plug into the USB port on my
laptop. The SDDR-75 also comes with a three-foot USB extension cable, one
end of which attaches to the connector on the pigtail. This lets you keep
the SanDisk unit on a table top, while you plug the USB cable into your
floor-standing or desktop computer. "

( http://www.epinions.com/content_75355295364 )

Man kan altså smide usb-kablet op i bunden af fyren...
Go' jul! :)

-Japster

Fra : Peter Holm

Dato : 23-12-02 17:30

> Man kan altså smide usb-kablet op i bunden af fyren...
> Go' jul! :)
>
> -Japster

Hej,
jeg har købt fyren (ScanDisk), og må tilstå, at jeg synes det er noget værre
skrammel. Jeg har prøvet med 2 forskellige Flash kort, men med samme
resultat. Det er kun hver 10. gang jeg sætter kortet i, at drevet finder
det. Desuden virker det som om man skal hive USB-kablet ud hver gang man
skifter kort - kan det virkelig være rigtigt? Jeg fatter simpelthen ikke
hvordan det virker. Skal man følge en bestemt rækkefølge når man skal
læse/skrive på kortet? Kan man slet ikke skifte kort?
Jeg øver mig 10 minutter mere, og returnerer lortet, hvis det ikke viser sig
bedre.
Jeg kører xp og har ikke installeret drivere.

Mvh
Peter -
sorry jeg lyder sur, men det virker virkelig dårligt

Fra : Japster

Dato : 23-12-02 17:45

Smid den i USB'en, sæt kortet i... vent 2 sekunder, og så skulle der gerne
komme et nyt drev frem. Det skulle gerne forløbe smertefrit, og driver-frit
hvis den er XP-kompatibel.

SanDisk's produkter plejer at være rimelig god kvalitet, men hvis det virker
som ´noget plastik-lort, så returner det :)

-Jesper

Fra : Peter Holm

Dato : 23-12-02 17:46

> [...]
>
> Mvh
> Peter -
> sorry jeg lyder sur, men det virker virkelig dårligt

Lidt mere brok: Når Scandisk endelig finder kortet og jeg kan uppe et par
filer, så går der kun et minut eller to så kan jeg igen ikke kopiere til
drevet - trykker jeg "refresh" i stufinder vises der bare et tomt bibliotek.
Sådan skal det da ikke være vel? Når drevet først ER sluttet så skal man vel
ikke hive stikket ud hvert 2. minut for at få lov til at læse det.

Peter