bios opdatering
Fra : h.r

Dato : 23-12-02 03:01

når jeg tænder min com (selv samlet den) uha uha
så kommer der 2 bib med 5 sek mellemrum (fejlmedd)
men com kører helt perfekt uden nogle problemer
kan en opdatering af bios hjælpe på det ?
og tør man jeg har aldrig prøvet det før.
tænk nu hvis og ååånej kaput

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 23-12-02 04:36

h.r wrote:
> [...]
> men com kører helt perfekt uden nogle problemer
> kan en opdatering af bios hjælpe på det ?
> og tør man jeg har aldrig prøvet det før.

Er det en Award eller Amibios?

Fra : h.r

Dato : 23-12-02 10:43

msi 648 max..award

Fra : Thomas Hansen

Dato : 23-12-02 12:10

On Mon, 23 Dec 2002 10:43:19 +0100, h.r <madglad@jubiimailWWW.dk> wrote:

> msi 648 max..award

Prøv og kik på
http://www.computerhope.com/beep.htm
Der burde du kunne finde svar. på hvad det betyder

--
Thomas Hansen