ny her i gruppen ;o)
Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 23-12-02 00:30

Hej

Som ny her i gruppen er det nogen gange lidt svært at følge med i jeres
indlæg. Men jeg mener at have hørt noget om, at der hører en hjemmeside med
til denne gruppe, men hvad er adressen?

Da jeg er vokset op med hund, ved jeg ikke så meget om alm katteadfærd til
stor moro for mine venner.......er der nogen websteder hvor jeg kan uddybe
min viden og er der nogle bøger som man bør læse, nu hvor hun har indtaget
vores hjem *G* og er godt igang med at opdrage på mine to dejlige hunde
så er det jo rart at vide lidt mere om katte i al almindelighed.

Jeg vender jo nok tilbage med flere spørgsmål efterhånden som de melder sig.
/Carina
PS. Det er en pragtfuld skovkatte blanding på 12 uger, som huserer her hos
os nu.
www.aussies.dk

Fra : DK Sacala´s Norske S~

Dato : 23-12-02 00:34

Hej Carina

Velkommen til, og tillykke med jeres missekat.

Hjemmesiden som høre her til gruppen finder du her
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/index.php

MVH
Gitte

DK Sacala´s Norske Skovkatte
www.sitecenter.dk/sacalas

Fra : Ann K.

Dato : 23-12-02 00:49

Jamen hejsa Carina
Velkommen til et af de hyggeligste steder på usenet
Kan se at du allerede har fået linket til "vores" hjemmeside af Gitte...
men vil du lære lidt mere om adfærd osv, så prøv at se på Niels Peters
side
www.bluewhite.dk ... imo en meget god og informativ HP.

Er der slet ingen problemer med hundene og killingen?
*spørges der lidt misundeligt- kan godt huske bøvlet med Dise, da vi fik
Namacoola i sommer*

Mvh Ann - og et lille vuf fra Dise

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 24-12-02 12:06

> Velkommen til et af de hyggeligste steder på usenet

Tusind Tak det virker som om i har en meget hyggelig stemning her i
gruppen, det mangler der lidt i hundegruppen en gang imellem

> Er der slet ingen problemer med hundene og killingen?

Nej, det går bare fint, dog må jeg fortælle Merlin , en gang imellem, at
katte IKKE skal være VÅDE hele tiden, men hun er dygtig til at smutte væk,
når han bliver alt for moderlig *G*
/Carina

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 26-12-02 18:35

Carina Enevoldsen skriver:

> [...]
> katte IKKE skal være VÅDE hele tiden, men hun er dygtig til at smutte væk,

Hej Carina!
Hunde og katte- grupperne er godt nok meget forskellige, men vi er nu nogle
stykker der "huserer" begge steder *smil*. Velkommen til katte-ng'en, her er
vildt hyggeligt!

Hilsen Dorthe

PS. God jul og godt nytår til alle fra Nansen og Arthur, Fuffer, Fie, Dvaske,
Kalle, Emma, Mathilde, Ada og Sidse!

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 26-12-02 19:20

> [...]
nogle
> stykker der "huserer" begge steder *smil*. Velkommen til katte-ng'en, her

Tak, jeg kigger med, jeg håber på at udbygge mit ret ringe katteviden

/Carina

Fra : Birgitte

Dato : 23-12-02 01:51

Hej Carina
Velkommen til gruppen
Håber du får lige så meget glæde af at være herinde som jeg og mange andre
er.

DK. True Trust
Birgitte Stenskjær
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

Fra : Kate

Dato : 24-12-02 14:59

"Carina Enevoldsen" <hybrid@aussies.dk> wrote in

> Jeg vender jo nok tilbage med flere spørgsmål efterhånden som de
> melder sig. /Carina

Velkommen til, Carina.
Jamen spørgsmål er altid velkomne, der er jo en masse erfaring samlet
her, og så kan vi andre jo også lære noget
God jul.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar