Auto cad wiewer
Fra : Søren Christiansen

Dato : 22-12-02 23:25

Hej
Er der der nogle der kan anbefale et program der kan vise autocad 2000
tegninger, det eneste jeg ønsker en en visning af tegningen zoom funkiton og
mulighed for at bevæge med rundt i 3D, eller er jeg nød til at installere
hele autocad programmet??

--
Hilsen / Regars
Søren Mikro

Fra : RØNSON

Dato : 22-12-02 23:56

har du prøvet med "BYG-vis"?
den kan downloades fra http://www.bygcad.dk

mvh.
rønson.

Fra : CADmageren ApS

Dato : 23-12-02 09:26

Hej Søren

Prøv programmet VoloView Express. Det er gratis, og lavet af Autodesk

http://www.autodesk.dk/adsk/index/0,,837403-123112,00.html

Med venlig hilsen
www.cadmageren.dk

Michael Christoffersen