HP 4000 duplex nogen som kender?
Fra : Ivan Højlund

Dato : 22-12-02 23:18

Hej

Er der nogen som kender HP 4000 laserprinteren? Jeg kunne ikke finde den da
jeg søgte på HP´ s hjemmeside i DK. Er typen gammel? særlige ulemper man
skal se efter ved brugt-køb?

mvh
Ivan

Fra : Wass up

Dato : 23-12-02 09:29

"Ivan Højlund" <ahs.krybdyr@get2net.dk> wrote in message
> [...]
da
> jeg søgte på HP´ s hjemmeside i DK. Er typen gammel? særlige ulemper man
Du skal kigge efter hvor mange sider den har kørt og hvor slidt ruller/fuser
er
Ved 200000 sider skal den ha et vedligeholdssæt (ca. 3000kr.)

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-12-02 09:34

"Ivan Højlund" <ahs.krybdyr@get2net.dk> crashed Echelon writing

> Er der nogen som kender HP 4000 laserprinteren? Jeg kunne ikke finde
> den da jeg søgte på HP´ s hjemmeside i DK. Er typen gammel? særlige
> ulemper man skal se efter ved brugt-køb?

Det er en ældre printer '98 årgang som er blevet erstattet med LJ4050 og
senere hen LJ4100.

Ulemper ved maskinen er som nævnt gummirullerne der slides (jeg har haft
ca. 5 skift pr. maskine i de 4 år de kørte, med udskrivning på ca. 20K
sider pr. måned)

--
Bjarke Andersen