Er RH8 modent?
Fra : Michael Andreasen

Dato : 22-12-02 22:41

Jeg har med stor glæde benyttet mig af RH7.3 på nogle webservere. Det
fungerer briliant med PHP, apache, SQL o.s.v.

Men jeg overvejer RH8.0 - men tøver dog lidt... Er det "modent nok"...

Mvh
Michael

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 23-12-02 02:13

Nej.

Apache 2.0.40 har nogle seriøse bugs. Bl.a. lavede jeg et web forum system i
php, og her kan man ikke poste større tekst-beskeder, da disse ankommer
forkert til apache webserveren. Der er med andre ord datatab.

Efter at have prøvet det på et par webservere er jeg ikke tryg ved Apache
2.0.40. Det er den første større deployment af Apache 2.0, og de fleste
fejl er efterhånden rettet i Apache, men disse fejlrettelser er ikke alle
kommer ind i Red Hat'en endnu. Det gør de nok først helt i Red Hat 8.1.

Der er ingen relevant funktionalitetsforskel mellem RH 8.0 og RH 7.3, når
det kommer til webserver funktionalitet.

Lars.

Fra : Michael Andreasen

Dato : 23-12-02 09:10

"Lars Dybdahl" <lars@dybdahl.dk> wrote in message
> [...]
> Der er ingen relevant funktionalitetsforskel mellem RH 8.0 og RH 7.3, når
> det kommer til webserver funktionalitet. .... [cut]

Ok tak. Det er mere end rigeligt information til at jeg beholder 7.3

Mange tak for din information

Mvh
Michael Andreasen