/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Opsigelsesfrist, part 2
Fra : Anders Petersen


Dato : 22-12-02 23:03

Fik langt om længe min bekræftelse på opsigelsen af mit abonnement. Jeg har
i mellemtiden forhørt mig ang. den lange ventetid, og fik at vide, at jeg
da kunne prøve at faxe den, så gik det nok hurtigere (?!)

Anyway, jeg har pba. af betingelserne som jeg kender dem, opsagt linjen pr.
31/12-02 - opsigelsen er indsendt en måned før. Jeg harnu fået et brev,
hvor der refereres til pkt. 5 i betingelserne, der i brevets udlægning skal
dreje sig om 3 mdr. Har jeg misforstået noget fuldstændigt, eller er de
bare tåbelige igen? Jeg har netop fundet betingelserne frem på deres site,
og ser stadig een måned:
http://privat.tiscali.dk/adsl/256256router/betingelser.php.

Hvis jeg skulle have ret, hvordan får jeg så bedst (læs: uden mulighed for
tvivl) overbevist Tiscali om det? Min opsigelse blev sendt anbefalet, da
jeg må indrømme jeg ikke stoler på Tiscalis evner overhovedet (hvilket er
grunden til jeg sagde den op), og jeg forudser nu et mindre slagsmål og
trusler om incasso, hvis ikke jeg betaler frem til 28/2-03, hvad jeg ikke
umiddelbart har intentioner om at gøre.

Gode råd modtages med tak!

/Anders

 
 
John Sahl (22-12-2002)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 22-12-02 23:35

Anders Petersen wrote:
> Anyway, jeg har pba. af betingelserne som jeg kender dem, opsagt
> linjen pr. 31/12-02 - opsigelsen er indsendt en måned før. Jeg harnu
> fået et brev, hvor der refereres til pkt. 5 i betingelserne, der i
> brevets udlægning skal dreje sig om 3 mdr. Har jeg misforstået noget
> fuldstændigt, eller er de bare tåbelige igen? Jeg har netop fundet
> betingelserne frem på deres site, og ser stadig een måned:
> http://privat.tiscali.dk/adsl/256256router/betingelser.php.

Ifølge ovenstående er der vist ikke megen tvivl om at der er sket
en fejl fra Tiscali's side.

Ring til kundeservice på 38147020 og tag en snak om hvordan
det smartest kommer ud af verden.

--
God jul og et rigtig lækkert nytår,
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Deltag i vores julekonkurrence og bliv racerkører for en dag!
http://www.mandezonen.dk/ når du er træt af /Tidens Kvinder/



Anders Petersen (23-12-2002)
Kommentar
Fra : Anders Petersen


Dato : 23-12-02 00:34

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> wrote in
news:au5eko$nio$1@dknews.tiscali.dk:

> Ifølge ovenstående er der vist ikke megen tvivl om at der er sket
> en fejl fra Tiscali's side.

Det er jo absolut den umiddelbare og venlige udgave af situationen, og hvis
alt ellers går vel, så er det også bare et spørgsmål om lige at ringe og få
det fikset. Når det er sagt, så har jeg bare som nævnt lidt skidte
erfaringer med Tiscali, og kunne derfor godt tænke mig at vide, hvad man
konkret gør, hvis de skulle finde på at brokke sig - hvad de forhåbentlig
ikke gør...

/Anders

Rudi Stegen (23-12-2002)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 23-12-02 09:36

Hej Anders Petersen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> så er det også bare et spørgsmål om lige at ringe og få det
> fikset.

Ja.

> Når det er sagt, så har jeg bare som nævnt lidt skidte erfaringer
> med Tiscali, og kunne derfor godt tænke mig at vide, hvad man
> konkret gør, hvis de skulle finde på at brokke sig - hvad de
> forhåbentlig ikke gør...

Ja har som de fleste andre gennem tiden prøvet at få forkerte regninger
og andet rod i bogholdereriet (hint: bortset fra navneændringen er
<http://rudi.nerd.dk/wol_kaos.htm> uændret siden den kom op for vel 2½
år siden [1]). Men jeg har aldrig været udsat for andet end kompetent
og effektiv hjælp/information ved kontakt med dem.

[1] Modsat hvad man kunne forledes til at tro ved læsning bl.a. her
gennem nogle måneder, er rod i bogholderiet alt andet end nyt. Det har
plaget skiftende dele af Image/World Online/Tiscalis
papiradministration siden førstnævnte ejere kom over det antal
abonnementer, der kunne overskues på et A4-ark. Deres force er og har
hele tiden til gengæld været teknik, servicer og de interne grupper ej
at forglemme.

Det skal dog retfærdigvis siges, at de siden eftersommeren efter mange
års forsømmelse er begyndt at gøre noget konsekvent ved bogholderiet.
Helt præcis ved at skrive samtlige programmer om fra bunden, da det
meste har været noget forfærdelig patchwork siden starten.
Bortset fra nogle småting og lidt korrektioner henad vejen (efterhånden
som de detekteres) skulle det tilsyneladende være ved at være
færdiggjort.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408522
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste