Køb af digital kamera til lokalarkiv
Fra : Keld Westergaard Bør~

Dato : 22-12-02 22:02

Jeg henviser til min tidligere forespørgsel om hvilket kamera ser kunne være
velegnet til et lokalhistorisk arkiv.
Tak for de mange gode råd i så henseende.
Skarrild-Karstoft Museum og Lokalarkiv har nu indkøbt et Olympus Camedia
5050 som jeg nu glæder mig til at stifte nærmere bekendtskab med.
Venlig hilsen

Keld Westergaard Børgesen

Fra : Jean Seeberg

Dato : 25-12-02 20:42

Hej Keld.

Held og lykke med nyerhvervelsen, det vil gøre stor glæde.
Har du/I kunnet købe det til en ordendtlig pris ?, har lige set det på
nettet til 8498,00 kr. hos
http://dk.pricerunner.com/photography/digital-cameras/113349/prices

http://www.activfoto.dk/

God jul.

Hilsen Jean

jean@seeberg.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-12-02 22:50

Jean Seeberg wrote:
> Har du/I kunnet købe det til en ordendtlig pris ?, har lige
> set det på nettet til 8498,00 kr. hos

http://dk.pricerunner.com/photography/digital-cameras/113349/pric
es jean@seeberg.dk

Ifølge www.edbpriser.dk ligger flere danske butikker langt under
8000 kr ?

Billigst er Kamerahuset med 7125 kr....

Jan Vestergaard
Email: jan@NOSPAMjve.dk Inet: www.jve.dk
Ved mail fjern NOSPAM - men newsindlæg bør normalt besvares i
gruppen.

Fra : Keld Westergaard Bør~

Dato : 29-12-02 23:13

Hej Jean - og tak for din hilsen.

Jeg gav 8.300 incl. LIC-rabat hos Løvstad Foto i Herning.
Hilsen til alle
Keld

Fra : Jørgen

Dato : 27-12-02 20:36

Hej

Jeg vil høre om man må tage sit kamera med på arkiver,
og affotografer enkel sider, til senere tydning hjemme

Jørgen

Fra : Jean Seeberg

Dato : 30-12-02 14:25

Hej Jørgen.

I følge tidl. indlæg mener jeg ikke der skulle være problemer med at få lov
til at affotografere på arkiverne, når det foregår uden blits og det er jo
netop der digitalkameraet har sin force.

Godt nytår
Hilsen Jean