Var der et liv før katte ?
Fra : AEK

Dato : 22-12-02 21:09

Dertil må jeg næsten sige : Nej !
Aldrig har et hjem før været hjem, hvis I forstår.
Skal vi på ferie , ringer jeg hver dag til vores " onkel ", som er vores
trofaste passer - for at høre ad, om de alle har det godt o.s.v.
Tager jeg udenbyes et døgn eller to, savner jeg mere kattene end kæresten -
pinligt !

Jeg har aldrig troet, at jeg kunne få SÅ stærke følelser for et dyr, og slet
ikke katte - som jeg aldrig har kunne lide !

Om aftenen, når det er ved at være sengetid i følge Tøsen, så sætter hun sig
gerne nær mig og holder strirrekonkurrence !
Hun venter kun på, at jeg rejser mig. Når jeg gamle tøs får lettet den tunge
del, går det ud på badeværelset.
Med min egen følge - jow jow,sådan er jeg.
3 Katte venter i spænding på at tandbørstning slutter - for så er det tid
til, tralala : Tandtrådleg.
Det er et kæmpe hit her - dog skal man lige huske at smide det væk bagefter.
For har man en Don Oscar i huset - så spises det gerne.
Det skete en gang - manden var tosset på mig bagefter - hvordan jeg kunne
efterlade e´t stykke tandtråd hos Oscar ?
Hmmm, godt spørgsmål...... )

Madam Klister alias Tildemus mener ikke, at jeg skal være uden hende på
noget tidspunkt !
Næ nej, i dette øjeblik, hvor jeg skriver dette, ligger hun naturligvis på
mig !
Da vi så nyheder i aften, lå jeg ikke i min normale stilling, hvor hun
putter ind til mig.
Næ, hendes onde mor havde lagt sig på siden. Hvad gør Musen, jamen hun
springer da op på min hofte og ligger sig til at snue.
Hun kan næppe have lagt særlig mageligt, men ligge der ville hun
Kæresten rystede blot på hovedet -)

Om aftenen, når jeg går i seng, har jeg tre katte i hælene. Når
tandtrådsshowet er slut, er det afgang til soveværelset.
Jeg putter mig under dynen. Tøsen kommer op , skal lige nusse lidt, så
ligger hun sig på kæresten dyne.
Så kommer Fedeberg. Op mellem mine ben / lår, ligge sig godt til rette der.
Så kommer kæresten for at kysse godnat ( Han er natmenneske ).
Når der er ro og lyset slukket, så springer Tilde ned fra sovevær. vinuet og
op i sengen til os andre.
Hvor mon hun har sin plads ? Korrekt, også mellem mine lår.
Der ligger jeg med mine katte og hygger / sover, til manden kommer ind
senere. Alle rødderne bliver båret, ja I læste rigtigt ( Manden er vel
opdraget ! ) på deres pladser i stuen.

Når jeg sidder her ved comper , har jeg min egen bodyguard under bordet.
Yeps, Don Oscar passer på mig. Han har sin egen plaid, hvor der under er min
aflagte sundhedshovedpude ! Der fiser han den af ......

Når jeg er på wc, kommer Tøsen altid ud til mig. Så vender hun numsen til,
og jeg skal gnubbe hende på ryggen
Skulle jeg " glemme " det, sikke en hylekoncert , der går i gang !

Sådan kunne jeg fortsætte...
Det gik blot op for mig i dag, hvor meget jeg ELSKER mine skønne katte og
ville gerne dele det med Jer.

/ Anya ( Som har sin juledekoration på træstubben stadig ;- )

Denne mail er scannet af NAV2002 .

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 22-12-02 22:20

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Næ, hendes onde mor havde lagt sig på siden. Hvad gør Musen, jamen hun
> springer da op på min hofte og ligger sig til at snue.
> Hun kan næppe have lagt særlig mageligt, men ligge der ville hun

He, he. Sådan lå Gaby også gerne.

> Der ligger jeg med mine katte og hygger / sover, til manden kommer ind
> senere. Alle rødderne bliver båret, ja I læste rigtigt ( Manden er vel
> opdraget ! ) på deres pladser i stuen.

Der skal selvfølgelig tages behørigt hensyn til kattene *S*. Hos os har det
altid været en gyldig grund til ikke at kunne rejse sig for fx at hente
kaffe, hvis man havde en kat på skødet ("Skat, gider du....?" - "*Desværre*,
jeg har en kat") *SS*

> [...]
min
> aflagte sundhedshovedpude ! Der fiser han den af ......

Emily gider kun ligge på skødet når jeg sidder ved computeren. Derfor sidder
jeg her nu, for hun så altså ud som om, hun gerne ville på skødet, men ikke
tale om, at det kunne blive i sofaen. Og derfor er en del af denne mail
skrevet med 1 hånd, selv om jeg plejer at bruge 10-fingersystem - man skulle
jo nødig komme til at skubbe til hende, så hun går igen *S*)

> Sådan kunne jeg fortsætte...
> Det gik blot op for mig i dag, hvor meget jeg ELSKER mine skønne katte og
> ville gerne dele det med Jer.

Jamen, vi er jo de rette at dele den slags med - for vi FORSTÅR

Glædelig jul.

Mvh. Else.
--

www.geocities.com/gyldenk

Fra : AEK

Dato : 24-12-02 11:53

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> altid været en gyldig grund til ikke at kunne rejse sig for fx at hente
> kaffe, hvis man havde en kat på skødet ("Skat, gider du....?" -

Yeps - den kender jeg godt *G*

> [...]
skulle
> jo nødig komme til at skubbe til hende, så hun går igen *S*)

Her skal der næsten en bulldozer til for at flytte mine )

> Jamen, vi er jo de rette at dele den slags med - for vi FORSTÅR

Ja, det er så lækkert *S*

> Glædelig jul.

Tak i lige måde.
Else, det gør mig ondt at I skulle miste Gaby

/ Anya

Fra : Kate

Dato : 22-12-02 22:51

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> wrote in

> Det gik blot op for mig i dag, hvor meget jeg ELSKER mine skønne
> katte og ville gerne dele det med Jer.

Det er jo altid godt når mennesker kan omvendes
Jeg har godt nok kun en fuldtidsfølgesvend, Mowgli, han er simpelthen
nødt til at være med "hvor det sker". Men hans største last er nu
alligevel at han elsker at smide ting på gulvet. Jeg tror han synes at
det er nemmest at bestemme hvad det er når det rammer gulvet. Problemet
er så bare at der er ting som ikke tåler den behandling, mit tandkrus,
som var sådan et pænt lerkrus (efter min mening) gik lige over i to
dele efter at Mowgli kastede det ned fra toilethylden. Nå men han
bliver nu hurtigt tilgivet det lille skind.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : AEK

Dato : 24-12-02 11:55

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo altid godt når mennesker kan omvendes

Ja, ikke *Fniiiis*

> Jeg har godt nok kun en fuldtidsfølgesvend, Mowgli, han er simpelthen
> nødt til at være med "hvor det sker".

Og du ELSKER det - hi hi

> [...]
> er så bare at der er ting som ikke tåler den behandling, mit tandkrus,
> som var sådan et pænt lerkrus (efter min mening)

Det syntes han ikke - derfor !

> gik lige over i to dele efter at Mowgli kastede det ned fra toilethylden.
Nå men han
> bliver nu hurtigt tilgivet det lille skind.

Tror jeg gerne.

Glædelig jul, Kate og banden.

/ Anya.

Fra : Bente Jepsen

Dato : 22-12-02 22:56

> Det gik blot op for mig i dag, hvor meget jeg ELSKER mine skønne katte og
> ville gerne dele det med Jer.

Du har helt ret Anya, hvad skulle man gøre uden

Knus
Bente

Fra : AEK

Dato : 24-12-02 11:57

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e0634f4$0$24677$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Du har helt ret Anya, hvad skulle man gøre uden

Man ved først, hvad man har manglet, når man har en eller tre katte i huset
))

/ Anya.