Røde numse
Fra : Britta Larsen

Dato : 22-12-02 19:53

Hej N¨G
ahr lige brug for jeres hjælp.
I nævnte på et tidspungt noget om en salve med kamile i. Er der en der har
navnet på den ?

Hilsen
__________________________________________________________________ Britta
Larsen Hej :D ICQ#: 57629618 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Bente

Dato : 23-12-02 07:32

Hejsa..

Jeg har altid brugt kamille-salven fra DR SHELNER ( stavet forkert ) .
Den kan kun købes i matas.

Den er utrolig effektiv.

Bente

Fra : JanneP

Dato : 23-12-02 19:46

Måske var det dette indlæg du savner:

"Hejsa..

Når mine har rød numse og den store havde svamp ,gik jeg ind i matas og
købte
Dr. Scheller`s kamille-salve.
Det er et naturmiddel og det virker bare skønt.

Det heler meget hurtigt + det lindre.

Det koster 49,95 kr. og der er 100 ml. i en krukke.

Knuser Bente"

http://www.kandu.dk/

Fra : Britta Larsen

Dato : 26-12-02 18:03

Mange tak til jeres svar :)
Fik mormor til at gå i matas og købe det da jeg ikke selv havde tid :)
Og det virker skam :)

Hilsen

Britta Larsen

Fra : Holger Danske

Dato : 28-12-02 18:54

Britta Larsen wrote:
> Hej N¨G
> ahr lige brug for jeres hjælp.
> I nævnte på et tidspungt noget om en salve med kamile i. Er der en
> der har navnet på den ?
>
> Hilsen

En anden og meget billigere løsning er at bruge /Kogtvandsklude/. Og hvad er
så det er der nok nogen der spørger !

Jo du tager et viskestykke eller to, koger det/dem og tager det/dem op, skal
bare koge i 1 minuts tid, lader det køle af og sætter det på podens numse,
man kan klippe tilpassede stykker ud, hvorefter det går som normalt, altså
på med ble og bukser.
Det virker bare kanon og så virker det hurtigt, og så er vi fri for de
fettede barnenumser

Allan
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Fra : Tine Andersen

Dato : 28-12-02 22:03

"Holger Danske" <Holger_Danske@msn.com> wrote in message

> [...]
> man kan klippe tilpassede stykker ud, hvorefter det går som normalt, altså
....og hvis du er øm over viskestykkerne, kan et gammelt slidt lagen også
bruges - og så er der til mange flere røde numser. Stofbleer egner sig også.

Tine