Åhh altså.................................~
Fra : marianne hellemose

Dato : 22-12-02 19:19

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til jer udover 1000
tak, I kan ikke se at jeg småtuder (og griner fjoget) og
det er nok godt det samme *GGG*

Killingerne har indtaget en flot stor kattehule med en bold,
Benjamin prøver at få hovedet ned i en pose "lakse-krønch", Fnugger savler
over en mus med katteurt, Barabbas er stukket af med ½ potteplante, Banja
fylder
i hovedet, det er det hun er bedst til og Olivia nedstirrer
"rocker-tøserne" som sædvanligt. Men jeg forventer en
fredelig aften, nu hvor killingerne og Fnugger er kørt
trætte.

I er en gruppe ualmindeligt dejlige mennesker, og uden
den opbakning I har givet ville jeg nok ikke have "orket
besværet".

Endnu engang 1000 tak, og en god jul og godt nytår til
jer alle, og krammer og næsemøzzer til jeres misser.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Pia J

Dato : 22-12-02 19:43

Det er dig vel undt, Marianne, få mennesker har så stort overskud som du.

:Pia

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-12-02 20:11

marianne hellemose wrote:
> [...]
> det er nok godt det samme *GGG*

> Endnu engang 1000 tak, og en god jul og godt nytår til
> jer alle, og krammer og næsemøzzer til jeres misser.

som jeg også sagde til dig, marianne, så har du gjort så meget, så nu var
det på tide at gøre noget for dig ;)
og det var så inderligt velfortjent.....

og til de der sidder her og ikke aner hvad der bliver talt om, så kan jeg
fortælle at de sidste 14 dages tid, har jeg brugt på at samle ind til en
julegave overaskelse til marianne..... den kørte jeg og "mit følge" til
lolland her sidst på eftermiddagen, med en lille hilsen til marianne i form
af et brev og en check ud over kurven med lækkert indhold til hele
familien.....

beretningen om hvorfor og hvordan samt billeder kommer nok på hjemmesiden
her en af de nærmeste dage ;)

til sidst vil jeg lige sige tusind tak fordi vi måtte komme og drikke din
kaffe og gramse på dine missere..... rocker-tøserne lever såsandeligt op til
deres ry ;) hvor er de skønne......*fniz* jeg kunne have proppet dem alle i
tasken på vejen hjem*G* men det ved du jo ;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Camilla Baird

Dato : 22-12-02 20:48

On 22/12/2002 19:18, in article au4vtg$g85$1@sunsite.dk, "marianne
hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> besværet".
>
> Endnu engang 1000 tak, og en god jul og godt nytår til
> jer alle, og krammer og næsemøzzer til jeres misser.

Hvis der er nogen, der fortjener lidt opbakning for din entusiame og
ildsjæl, så er det da dig!
Æren for kurven må gå ubeskåret til Sabina med chauffør Sabina har stået
for idéen, indsamlingen og indkøbet
Kan du nu have en rigtig god jul med din familie og dine misser?
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Trine A.

Dato : 22-12-02 21:34

Hej Marianne

Ingen tak nødvendigt.....du har om nogen ærligt fortjent det

Håber at du og misserne får en pragtfuld jul og et herligt nytår ....*ss*

--
Mange hilsener
Hæmoriden, Thomas, Bastian og Trine

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:au4vtg$g85$1@sunsite.dk...

Fra : AEK

Dato : 22-12-02 21:40

> [...]

> Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til jer udover 1000
> tak, I kan ikke se at jeg småtuder (og griner fjoget) og

Hej Marianne - du har virkelig fortjent det
Godt gået af Sabina

Opfør dig nu pænt på Lolland i julen, Marianne.
Og lad nu ikke de rockertøser løbe alt for meget om hjørner med dig *LOL*

/ Anya og jyderødderne

Fra : Camilla Larsen

Dato : 22-12-02 22:00

On Sun, 22 Dec 2002 19:18:32 +0100, "marianne hellemose"
<hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til jer udover 1000
>tak, I kan ikke se at jeg småtuder (og griner fjoget) og
>det er nok godt det samme *GGG*

Hehe det var da først tilsidst du gjorde det Marianne
Det var rigtig hyggeligt at besøge dig og kattene, nu fik vi jo ved
selvsyn set hvad det vil sige at Marianne virkelig gør livet til
paradis for sine katte*SS*

Men helt ærligt du har virkelig fortjent den kurv med den varme og
gå-på-mod du udviser hvad angår rock-tøserne og JBH...det er bare så
flot !!

Vi er i fuld gang med at mikse den video som vi optog dernede...der er
fuld knald på de tøser*GGG*

Også en hilsen fra videografen(Brian) til dig....pssst han nød at se
kattene, selv om han ikke vil sige det højt*GG*
--
Camilla

Fra : Pernille og Jesper

Dato : 22-12-02 22:44

Hej Marianne,

du har fuldt fortjent din julegave nyd det nu! Vi glæder os til at
se billeder

/Pernille

Fra : Bente Jepsen

Dato : 22-12-02 22:47

Hej Marianne.

Jeg tilslutter mig koret, du har om nogen fortjent denne påskyndelse fra
alle katteelskere.

Knus og masser af julehilsner
Bente

Fra : goofy

Dato : 22-12-02 22:48

Hej Marianne
> Endnu engang 1000 tak, og en god jul og godt nytår til
> jer alle, og krammer og næsemøzzer til jeres misser.

Mindre kunne simpelthen ikke gøre det

Rigtig god jul og et lykkebringende nytår

Sonja & Steen Vinbæk

Fra : Helle

Dato : 22-12-02 23:02

>klip<
> Endnu engang 1000 tak, og en god jul og godt nytår til
> jer alle, og krammer og næsemøzzer til jeres misser.

> [...]

Ja som de andre også siger: så har du bestemt fortjent det - undskyld vi
sådan gik bag om ryggen på dig *GGG*.
Og som sagt, glæder os til at se billeder.

Knus Helle

Fra : marianne hellemose

Dato : 23-12-02 10:22

Nu har jeg fået en god nattesøvn, så hjernen fungere *lidt* igen.

Først lidt om tøserne. Dortemarie var nede og vaccinere
dem i lørdags. En af killinge-aftagerne er sprunget fra, det
havde været en "her og nu" impuls, for mig var det lidt
"skæbnen" for den lille sort/hvide har helt og aldeles
stjålet mit hjerte, hun er "noget særligt" hvilket jeres
"udsendinge" sikkert vil bekræfte *GG* og så er hun en
næsten tro kopi af sin mor, jeg tror at det spiller lidt ind også, alt det
jeg så gerne ville gøre for Miss Hong Kong,
kan jeg nu gøre for Baby Hong Kong, så øhhh altså lige
det jeg ikke manglede, en kat mere *GG*

Jeg har seriøst overvejet at skrive til statsministeren, for
at foreslå at vi i DK, dropper december måned, jeg har
nu 6 katte og de tre af dem har "lusket" sig vej til mig i
december måned, tsk tsk.

I går var simpelthen en rutchebane-tur. Jeg vågnede til
et iskoldt hus, fyret var gået ud, brrrrrr, jeg fik efter et
"slagsmål" med min udlejer renoveret fyret for en måned
siden, og stik mod alle forventninger *sluger* det olie
nu, så det var løbet tørt. Hmm, ringe til *privat-chauføren* den lille
pumpe var udlånt så det foregik med 120 L. dunke i strakte arme gennem en
lille køkkentragt, besøg hos Silvan og div. tankstationer gjorde det klart
at store tragte er lige så sjældne i Maribo,
som Hamlet skrevet på old-græsk, at fyret så ikke ville
starte efter at vi havde brugt en times tid på at hælde
flydende guld på, gjorde det ikke bedre, så jeg følte mig ærlig talt lidt
forfulgt og lettere irritabel.

SÅ kommer der en flok vaskeægte "jule-engle" og "begaver" både kattene og
mig, udover alle grænser med
lækkerier og en flot check, det var fra den ene yderlighed til den anden, og
jeg er stadig målløs og rundtosset.

I er virkelig noget "helt særligt" igen 1000 tak

knus og næsemøzzer til ALLE

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-12-02 14:18

marianne hellemose wrote:
> [...]
> "skæbnen" for den lille sort/hvide har helt og aldeles
> stjålet mit hjerte, hun er "noget særligt" hvilket jeres

hehee... det kan du bande på.... det lille livlige myr asede sig vist vej
ind i alle hjerter der var med i går*G*
herhjemme går snakken lystigt om hvem af os der har mest ret til at få hende
( hvis hun nu ikke havde været afsat*GGG*).... rygtet siger at brian måtte
erkende at hun var noget af det mest yndige han længe havde set*S*
vi andre undrer os stadig over at han bare tolerede at hun legede
liansvinger i hans bukseben ;)

desværre lader det til at redigeringen af videoen tager lidt længere tid end
beregnet, så vi satser på at den er klar efter jul

Fra : Denise

Dato : 23-12-02 12:51

Hej Marianne

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til jer udover 1000
> tak, I kan ikke se at jeg småtuder (og griner fjoget) og
> det er nok godt det samme *GGG*

Hihi, det har du bare rigtig godt af
Hun er nu "hitte-på-som" hende Sabina.

> Endnu engang 1000 tak, og en god jul og godt nytår til
> jer alle, og krammer og næsemøzzer til jeres misser.
>
> --
> Marianne

I lige måde .

Hilsen Denise