Julehilsen pakket ind i stress (en lille b~
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 22-12-02 16:06

Hejsa Gruppe

Jeg har taget mig tiden, til endelig at få skrevet en julehilsen herinde
Tid er nok det jeg mangler allermest lige nu *suk*

Der sker så mange ting for tiden - pyha altså....
Har droppet kæresten efter 6 år og nu vil jeg prøve Danmark lidt af.
Har længe pønset på at flytte til Sjælland og havde bedt om forflyttelse på
jobbet. Længe skete der intet, men så i tirsdags fik jeg job i Ballerup. Jeg
skal starte d.2. jan. - men orv altså, hvordan finder man lige en bolig på
Sjælland så hurtigt :o/ Men man vil jo gerne ha' det job, så alternativet
bliver at jeg skal bo midlertidigt hos en i Vordingborg. *gab* jeg skal
tidligt op *G*
Heldigvis må de 3 med pels flytte med Ellers ville alt da være håbløst
for os.

Lejligheden som vi bor i nu, er heldigvis allerede blevet afsat til en anden
Så det er da et problem mindre.
Så snart suser vi til Sjælland, har fået en ven til at fragte os - ku ikk
lige greje at skulle tage toget, med 3 katte og oppakning *G*

Hvis nogen af jer kender til eller høre noget om en bolig, vil i så ikk sige
til? (fy ved godt det ikk høre til i denne gruppe)

Jeg vil stresse videre - men vil ønske jer alle en rigtig glædelig jul og et
godt nytår

Mange julehilsner fra
Joan, Neo, Dixie & Atomic

Fra : Christina K

Dato : 23-12-02 09:11

Hej Joan

Hold da op det var meget på en gang! Der sker da nogle ting i dit liv,
kan man sige. Det må være hårdt at sige farvel til kæresten efter så
lang tid. Held og lykke med dit nye job og med at finde en bolig *SS*
Det med at stå tidligt op er du jo vant til *GG*

Efter at have været på natarbejde hele efteråret, har jeg fået et nyt
job pr. 1/2, som er relevant for min uddannelse - dejligt. Jeg skal dog
køre lidt efter det, men det er vel bare en vanesag. Jeg glæder mig
ihvertifald meget!

Go Jul til dig og dine misser og til alle andre her i gruppen.

Julehilsen Christina

Joan Frederiksen <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e05d47b$0$71705$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Kate

Dato : 24-12-02 13:48

Puha, Joan, det var en ordentlig mundfuld og så lige her op til jul.
Desværre kan jeg ikke hjælpe boligmæssigt, men sige at finde en
lejebolig i Kbh's området der er til at betale er mildest talt svært.
Jeg har været tilmeldt lejernet, på internet, og får et indblik i hvad
det forventes at man betaler i husleje rundt om. Puha, jeg er godt nok
rystet og bliver så pludseligt meget tilfreds med min lille 2V.
Held og lykke i din nye færd og hjertelig god jul.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer