mere ram
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 22-12-02 15:58

Hej er der nogen der ved om det hjælper at sætte flere ram i min maskine mit
antivirus program sløver den meget (kaspersky anti-virus version 4.0).
Jeg har :
bundkort ASUS A7V333
ram 512 pc2700
cpu 2200xp

MVH
Jørgen Nielsen

Fra : Kim Hansen

Dato : 22-12-02 16:07

On Sun, 22 Dec 2002 15:57:52 +0100, "Jørgen Nielsen"
<jbs@nielsen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>antivirus program sløver den meget (kaspersky anti-virus version 4.0).

Det skulle være nok, jeg har kørt med 1gh tunderbird og 384 mb ram med
Kaspersky's program, det kørte fint.

Ellers find et andet antivirus program, bruger selv Norton's nu, og
det sløver ikke min.

Fra : Søren Blom

Dato : 22-12-02 16:08

"Jørgen Nielsen" <jbs@nielsen.tdcadsl.dk> skrev
> Hej er der nogen der ved om det hjælper at sætte flere ram i min maskine
mit
> antivirus program sløver den meget (kaspersky anti-virus version 4.0).

Nu kender jeg ikke lige det nævnte program, men mere Ram er altid godt. Men
inden at du begynder at bruge penge på Ran, bør du måske kikke
indstillingerne i antivirus programmet igennem.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Thomas

Dato : 22-12-02 16:16

"Jørgen Nielsen" <jbs@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mit
> antivirus program sløver den meget (kaspersky anti-virus version 4.0).

Check opsætningen af dit virusprogram!!

er det i IDLE at dit virusprogram er sløvende på systemet, eller når du
scanner.
såfrrem det er når du scanner vil det selvf. bruge en del systemressourser.

--
Venligst

Thomas
skær venligst det væk, du ikke svarer på.
..::Tak::.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 22-12-02 16:39

> [...]
> scanner.
> såfrrem det er når du scanner vil det selvf. bruge en del
Det er i IDLE det virker sløvende.
"> Check opsætningen af dit virusprogram!!
Ja det kunne jeg oxe godt tænke mig at checke efter, men jeg er rimlig
"grøn" i det. Der er mange ting man kan stille på, derfor kunne jeg godt
tænke mig noget hjælp med det.
Jeg har prøvet norton syntes at det er en falsk trykhed (det var opdateret).
Har prøvet 3 gange at install. det, hvor det ikke fandt nogen virus, så
install. jeg en demo af f-secure det fandt 2 viruser og det samme med
kaspersky det fandt 1.

MVH
Jørgen Nielsen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 23-12-02 18:36

On Sun, 22 Dec 2002 16:38:45 +0100, "Jørgen Nielsen"
<jbs@nielsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Ja det kunne jeg oxe godt tænke mig at checke efter, men jeg er rimlig
>"grøn" i det. Der er mange ting man kan stille på, derfor kunne jeg godt
>tænke mig noget hjælp med det.

Det er nogen tid siden jeg har brugt det, men så vidt jeg husker
hjælper det en del at fjerne "Flueben" ved Paced og Kompressed i
den residente del. Fjern det ikke i den del der bruges til at
scanne HD manuelt.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]