Mærkeligt ftp_serversvar
Fra : John Vedsegaard

Dato : 22-12-02 14:59

Når jeg prøver at opdatere pakkerm giver nogle af dem følgende meddelse
"Mærkeligt ftp_serversvar", vil du fortsætte (overspringer denne pakke)?
Jeg kan nu vælge Ja eller Nej, hvad er grunden til dette?
Det er ikke alle pakker der giver denne fejl

John Vedsegaard

Fra : Socketd

Dato : 22-12-02 15:17

On Sun, 22 Dec 2002 14:59:14 +0100, John Vedsegaard wrote:

> [...]
> "Mærkeligt ftp_serversvar", vil du fortsætte (overspringer denne pakke)?
> Jeg kan nu vælge Ja eller Nej, hvad er grunden til dette? Det er ikke

Frem med telnet eller en sniffer (fx ethereal)
og se hvad der sker bag den grafiske brugerflade.

br
socketd

Fra : John Vedsegaard

Dato : 22-12-02 15:41

Humm, svaret er at
ftp://ftp.sunet.se/pub/Linux/distributions/mandrake/updates/9.0/RPMS ikke
eksisterer..

Det kommer det vel til på et eller andet tidspunkt.

Men tak for svaret.

John Vedsegaard

Fra : Michael Wojciechowsk~

Dato : 22-12-02 20:32

On Sun, 22 Dec 2002 14:59:14 +0100, John Vedsegaard <taform@c.dk>
wrote:

> Når jeg prøver at opdatere pakkerm giver nogle af dem følgende
> meddelse "Mærkeligt ftp_serversvar", vil du fortsætte (overspringer
> denne pakke)?

Hvilken distibution og hvilken "oversætter" står for denne genistreg
af en meddelse?

--
Michael Wojciechowski

One must suffer before enlightenment.

Fra : John Vedsegaard

Dato : 22-12-02 20:49

> Hvilken distibution og hvilken "oversætter" står for denne genistreg
> af en meddelse?

Mandrake 9.0

John