Jagtkursus Program
Fra : Pladderballe

Dato : 22-12-02 12:59

Hej
Jeg mener at have set et kursus/test program til computeren, til jagtprøve,
i stil med den officielle jagt kursus bog. er der nogen der kan oplyse mig
om det.

MVH

Peter

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-02 13:05

"Pladderballe" <peter.larsen@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jagtprøve,
> i stil med den officielle jagt kursus bog. er der nogen der kan oplyse mig

hej peter her kan du købe en cdrom hvor der er forskellige prøver i vild
kenskab ,våben osv
der er oxo mulighed for at "tage" en jagt prøve prisen står på siden

--
Med Venlig Hilsen
Brian "NITROX" Larsen

Fra : Ukendt