Har du set min kane????
Fra : Julemanden himself

Dato : 22-12-02 14:05

Hej

Hvad i alverden skal jeg dog gøre!! En eller anden snøbel har
stjålet min kane, og jeg skal jo bruge den her den 24! Desuden
er det en model XK16 med kickstarter og biturbo, så det gør
jo ikke ligefrem situationen sjovere. Jeg undrer mig lidt over,
at der lå en læddervest med rygmærke dér, hvor jeg havde
stillet kanen..... Måske er det et spor, hmmmmmmmmm...???

Nu kommer én ulykke jo sjældent alene! Du tror måske, det
er løgn, men jeg har dælenskisme også et software-problem.
Èn eller anden skijespræller har endda være så fra fræk at
stikke af med mine rensdyr. Alle sammen!!!! Ikke en gang
Rudolf har han/hun kunne lade stå! Åh nej, Åh nej dog - snøft.

Hvorfor skulle alt dette netop ramme lille mig, og så på dette
tidspunkt af året - snøft. Jeg kan ikke heller ikke sige "HO HO"
mere, for Poul Nyrup har stjålet mit lydkort! Alle de børn jeg
skal dele gaver ud til, og så står jeg bare her med snuden midt
i hovedet! Jeg bliver nok nødt til at ringe efter "Ibrahims Taxi",
men jeg er sgutte meget for det.

Hvis du ser mine forsvunde ting, så skal den/de bare afleveres
i Grønland 1.sal til højre. Jeg krydser fingre.

Vh
Julemanden/Santa