Erfaring med @computer
Fra : Jørgensen

Dato : 22-12-02 12:36

Hej alle

Jeg skal have en meget billig computer til mit sommerhus, den skal ikke
kunne det helt vilde, lidt Internet, styring af webcam osv.
Jeg har set på http://www.snabel-a-computer.dk/home2010.html en computer
hvor jeg syntes prisen er ok men er den for billig ?
Har i nogle erfaring med modellen eller mærket ?
Den har Asus A7N266-VM bundkort er det ok ?

Håber i kan hjælpe

Henrik.

Fra : Calle.

Dato : 22-12-02 12:39

Jørgensen wrote:
> [...]
> Har i nogle erfaring med modellen eller mærket ?
> Den har Asus A7N266-VM bundkort er det ok ?

Hej

Hvis du ser på deres forhandlerliste, så er det Midt-Data der er
forhandleren. Syntes jeg har læst om flere der havde problemer med dem.
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Niels Sandholt Busch

Dato : 22-12-02 14:41

> Hvis du ser på deres forhandlerliste, så er det Midt-Data der er
> forhandleren. Syntes jeg har læst om flere der havde problemer med dem.

Jeg har handlet mange gange hos Midtdata de sidste 2 år, og har aldrig haft
et eneste problem med dem. Tværtimod har de altid været yderst
professionelle og behjælpelige. Deres priser er som regel nogle af de bedste
på edbpriser.

\Niels

Fra : Jørgensen

Dato : 22-12-02 13:03

Jeg har set på www.edbpriser.dk under hvad kunder mener om Midt Data A/S ,og
der får de 8,5 hvilke er ok, men hvis nogle har nogle dårlige erfaring med
dem vil jeg gerne høre om det.

Hvad med computeren er der nogle ok dele i den, jeg vil gerne have XP Pro på
den.
Jeg skal også have modem til den hvilke mærke skal jeg købe, det skal kunne
bruge Walk on lan ?

Håber i kan hjælpe

Fra : J. Jensen

Dato : 22-12-02 13:47

"Jørgensen" <sj.magic-mj-music@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
,og
> der får de 8,5 hvilke er ok, men hvis nogle har nogle dårlige erfaring med

Jeg har handlet et par gange ved Midt Data (1-1½ år siden), og der var ikke
noget at sætte en finger på.

Jesper

Fra : tot

Dato : 22-12-02 13:48

En computer fra @computer er anmeldt i det nyeste nr af "Alt om data".
Der kan du læse mere.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 24-12-02 22:54

tot wrote:
> En computer fra @computer er anmeldt i det nyeste nr af "Alt om
> data". Der kan du læse mere.

Og er er en anmeldt i det nye nummer af DataTid.
For resten har jeg selv haft den fornøjelse at yde kammerat support
på et sådan et dyr. Jeg må sige hvis man som mig ikke er til 3Dspil
kunne jeg godt finde på at købe sådan en maskine hvis den gamle
opgiver ævret.

mvh
Henning