Hjælp til UPS
Fra : Aagaard

Dato : 22-12-02 10:43

Jeg har købt en UPS på genbrugen (75,- kr.), som jeg søger oplysninger om,
og hjælp til:
Specifikationer: Fiskars Power Systems, PS10/1.4/IEC, Part no.
05140140-1351, Serial no. A00067472. Output 980W via 4 strømstik. På
forsiden: Manufactured by IBM.
UPS'en er fra en kommunes udskiftning til nyt, og fejler intet. Jeg talte
med en fra EDB-afdelingen, som mente at man kunne downloade noget
fjernstyrings software.

Hvis der er nogen med kendskab til ovenstående, vil jeg gerne have link til
manual og evt. fjernstyringssoftware.

Med venlig hilsen
Aagaard

Fra : Kim Eichen

Dato : 29-12-02 21:57

Er der nogen der ved hvordan man får adgang til at købe på "genbrugen" gerne
i københavnsområdet.

Mvh Kim Eichen