Realtime video manipulering
Fra : Teis Draiby

Dato : 22-12-02 03:20

Jeg vil gerne manipulere levende video realtime på pixelniveau, men har ikke
arbejdet med video før. Mit ønske er at lave et program der forsinker dele
af et levende videobillede. Forgæves har jeg søgt efter
tutorials/dokumentation der beskriver noget der i det mindste tangerer dette
område. Er der nogle af jer herinde der har stødt på, eller ved noget, der
kunne have interesse?

Med venlig hilsen Teis

Fra : Klaus Petersen

Dato : 08-01-03 19:02

> [...]
dette
> område. Er der nogle af jer herinde der har stødt på, eller ved noget, der

Jeg tror du er nødt til at kontretisere en hel del for at spørgsmålet kan
besvares på forholdsvis få linjer.

Hvor kommer din "realtime video" fra?
Hvad ønsker du at opnå (hvad kommer dit output til at skulle være) ?