Epson Scanner GT7000 photo - Windows XP ?
Fra : Palle Gulvballe

Dato : 22-12-02 00:13

Kan det virkelig passe at de 2 dele ikke kan sammen. Jeg har ledt efter
driver til Windows XP men har intet kunnet finde.

Kablet der følger med undrer mig også. Det har et "almindeligt" 25 bens
parralelt han stik i den ene ende og et 50 bens stik i den anden ende. De
50 ben passer jo fint i scanneren og så ville jeg jo umiddelbart tilslutte
den til en almindelig printerport - men så kan jeg slet ikke tænde
scanneren. Men når jeg tager stikket ud igen - så vil den gerne tænde.

Hjælp ???

mvh

Kostas
email@supertips.dk

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 22-12-02 05:40

Palle Gulvballe <næppe@jeppe.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns92EC24063529nppejeppecom@194.255.237.193...
> [...]
> den til en almindelig printerport - men så kan jeg slet ikke tænde
> scanneren. Men når jeg tager stikket ud igen - så vil den gerne tænde.

Det er jo en SCSI scanner.Den kan ikke anvendes på en parallelport men
kræver en SCSI controller.Der findes ikke XP drivere til scanneren men det
er muligt at win 2000 driverne kan anvendes. Det bedste råd ville nok være
at sælge scanneren for højeste bud og købe en USB scanner istedet.

mvh. Finn

Fra : Kostas

Dato : 22-12-02 12:26

"FINN EGMOSE" <fimus@post.tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> det er muligt at win 2000 driverne kan anvendes. Det bedste råd ville
> nok være at sælge scanneren for højeste bud og købe en USB scanner

Jamen jeg har sådan set et scsi kort i min maskine - men den er jo også til
50 pins stik. Skal jeg bare anskaffe mig et 50 <-> 50 pin stik???

mvh

Kostas