Bundkort?
Fra : Mbn

Dato : 21-12-02 20:29

Jeg skal til at opgradere

Jeg har tænkt mig en p4 cpu

Men hvad bundkort skal jeg ha for bedst stabilitet

Mine krav er :

Kunne låse AGP/PCI clock på mb
Understøtter 2700/3200 ram
USB 2.0/ Firewire
110 % stabilt

Kan i hjælpe mig for jeg vil gerne ha det rigtige udstyr??
På forhånd TAK Det er en kanon gruppe

Hilsen MBN

Fra : -=Madsen=-

Dato : 21-12-02 21:07

<------------------------->
> [...]
> USB 2.0/ Firewire
> 110 % stabilt
>
> Kan i hjælpe mig for jeg vil gerne ha det rigtige udstyr??

<---------------------->

There can only be one
Abit IT7-Max2, med Intel's nye i845PE chipset
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264587939

Fra : Jens S

Dato : 22-12-02 09:00

"Mbn" <baun666@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> USB 2.0/ Firewire
> 110 % stabilt
>
> Kan i hjælpe mig for jeg vil gerne ha det rigtige udstyr??

Jeg har lige købt et Asus P4PE bundkort med pc2700, USB2, Firewire, serial
ATA og det kører dælme godt. Det har jeg KUN rosende ord til overs for!!!!

De bedste hilsner
Jens