Scanlogic USB (eksternt kabinet) driver hv~
Fra : Storkøbenhavn

Dato : 21-12-02 20:04

Har ledt med lys og lygte efter driver til et eksternt cdromdrev Scanlogic
USB men har intet kunne finde på min vej på den diskette jeg har fået
med står der blot "SSI Computer USB TO IDE DRIVER v3.0" men den dutter ikke
sammen med WinXP.

Ved nogen hvor en WinXP driver findes til dette Scanlogic Eksterne USB Drev
??

Skal drevet i et sådan eksternt kabinet termineres som master eller som
slave ??

Fra : Storkøbenhavn

Dato : 21-12-02 22:46

Storkøbenhavn wrote:
> [...]
> Eksterne USB Drev ??
>
> Skal drevet i et sådan eksternt kabinet termineres som master

Har selvfølgelig tjekket på http://www.ssi.com.tw/ men kan ikke finde en
driver der kan bruges til WinXP

Fra : Storkøbenhavn

Dato : 21-12-02 22:52

Storkøbenhavn wrote:

> Har selvfølgelig tjekket på http://www.ssi.com.tw/ men kan ikke finde
> en driver der kan bruges til WinXP

Og modellen er External Enclosure Model No.: SI-390

Fra : Storkøbenhavn

Dato : 22-12-02 17:18

Storkøbenhavn wrote:
> [...]
> DRIVER v3.0" men den dutter ikke sammen med WinXP.
>
> Ved nogen hvor en WinXP driver findes til dette Scanlogic Eksterne

Hjæææææælp