Min computer fryser i Counter Strike!!
Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 21-12-02 19:44

Hej
Jeg spiller meget Counter Strike, men nu er min pc begyndta t fryse i
Counter Strike, og den har lige gjort det igen. Jeg tjekkede tempraturen og
system tempraturen lå på 30 grader, og min AMD Thunderbird 1333 mhz lå på 50
grader er det for højt??? Og nogen der har en løsning på mit problem??

Mvh. Mick

Fra : Thomas

Dato : 22-12-02 09:46

"Mick Lyngø Larsen" <superaab@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
50
> grader er det for højt??? Og nogen der har en løsning på mit problem??

Når du beskriver et sådant problem, skal du altid skrive hvilet hardware der
er i dit system, ellers er det fuldstændigt umuligt at finde ud af hvad
problemt kan være.

dvs. giv al info om dit hardware i maskinen.

venligst
Thomas

Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 22-12-02 11:43

Okay
Specs.
Geforce 2 mx400 64. mb. ram grafikkort
K7S5A Bundkort
AMD 1333 processer

Håber det er nok!!!

Mvh Mick

Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 22-12-02 11:54

Kan det være fordi, at jeg køre en høj oplæsing i counter strike, jeg køre
1600 x 1200!!?? Og i Windows køre jeg 1920 x 1600! Kan det have noget med at
det gøre+?

Fra : Thomas

Dato : 22-12-02 15:49

> [...]
> 1600 x 1200!!?? Og i Windows køre jeg 1920 x 1600! Kan det have noget med

Det burde det ikke!!!!

har du prøvet med de nyeste drivers til dit hardware.
til dit grafikkort er det vist ikek tilrådeligt med de nyeste Detonator
drivers ( har jeg læst i anden tråd ) da de er skrevet mere specifikt til G4
kortene, så der vil en ældre version være hurtigere og mere stabil.

dit motherboard er med et SIS chipset, så jeg vil anbefale at du opdaterer
med de nyeste drivere til dit chipset.
jeg fandt noget på ECS's hjemmeside vedr. dit mobo:

http://www.ecsusa.com/downloads/drivers_k7s.html

elelr du kan gå direkte til SIS for at downloade de nyeste drivers, da
Motherboard producenterne nogen gange er lidt bagud med driverne.
det er op til dig selv, og helt på eget ansvar. her er linket til SIS.

http://download.sis.com/sisdlc/driver_select1.jsp

Du kan også prøve at opdatere din Bios til den nyeste, men gør det som
sidste udvej.

I CS, bør du også checke hvilken type 3D du kører med.
du har muligheden for at vælge OpenGL eller Direct3D.
check om maskinen fryser i begge modes.

Sæt detaljerne til laveste niveau.

Check hvilke temperaturer din CPU og andet hardware du kan aflæse
temperaturer når op på før den fryser.

det kan jo være at dit grafikkort eller cpu simpelthen løber varme og
fryser.

prøv nogle
--
Venligst

Thomas

Svar kun i nyhedsgruppen - tak! af disse ting og vend tilbage hvis det
stadig ikke virker.

Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 23-12-02 13:50

Hej
Den har lige gjort det igen, og tempraturen på CPu var 48 og systemet 27...
Men hjælper det hvis jeg bruger kølepasta????