WOL mistet 40.000 kunder ! - Måske ?
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 06-03-01 15:43

Hej...

World Online har ifølge en opgørelse fra Telestyrelsen mistet ca. 40.000
kunder på et halvt år - Måske...

Sakset fra Mediawatch:

WORLD ONLINE MISTER KUNDER
Er røget ned på en delt fjerdeplads med Mobilix
http://www.mediawatch.dk/enews.asp?art=5792

--
M.v.h. Ole ®

Fra : Søren Blom

Dato : 07-03-01 00:39

Hvis der er hold i de oplysninger, så er jeg en af dem det ikke kommer bag
på. Siden Image blev solgt og blevet til Worldonline A/S, så har jeg som
ellers har været en trofast kunde hos, ikke før oplevet et firma som
behandler deres kunder med en skræmmende ligegyldighed med at glemme at
sende måndelig og fejlbehæftet regninger ud osv. så kan det ikke komme bag
på nogen af der er kunder der finder andre steder at få deres Internet behov
dækkede.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-03-01 11:17

"Søren Blom" <soren@blom.dk> writes:

> behandler deres kunder med en skræmmende ligegyldighed med at glemme at
> sende måndelig og fejlbehæftet regninger ud osv.

Jeg synes da det lyder meget godt, at de ikke sender fejlbehæftede
regninger ud...

--
Peter B. Juul, o.-.o Spoilersig, The Empire Strikes Back:
The RockBear. ((^)) Darth Vader is Luke's father.

Fra : Rune Klausen

Dato : 07-03-01 16:27

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

> Jeg synes da det lyder meget godt, at de ikke sender fejlbehæftede
> regninger ud...

Jeg tror der mangler et komma :)

-Rune

Fra : Per Thrane

Dato : 08-03-01 07:16

­ Hej Peter

[ Onsdag Marts 07 2001, skrev: Peter B. Juul til All om emnet: "Re: WOL mistet 40.000 kunder ! - MÕske ?"]

PJ> Jeg synes da det lyder meget godt, at de ikke sender fejlbehæftede
PJ> regninger ud...

Hvis de overhoved sender regninger ud. Tilmeldte mig Super Surfer dengang det kunne lade sig gøre og har ikke set en eneste afregning siden. WOL har i 1,5 mdr sagt at den snart kommer. Der er ikke sket noget endu. Er der nogen som har modtaget en regning på Super Surfer fra dem?

e \/
#|_ (_|
_###\ ___| |_ Mvh. Per+

.... if (horny(you_are)==YES) honk();

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 08-03-01 17:17

Hej...

"Per Thrane" <Per_ThraneNOSPAM@fidobbs.dk> wrote:

> [...]
>er ikke sket noget endu. Er der nogen som har modtaget en regning på Super Surfer fra dem?

Næh ! - Jrg tilmeldte mig Super Surfer den 4 Okt. og har indtil dato
ikke modtaget nogen regning. - Har rykket adskillige gange, seneste midt
i Januar, efter 3 ugers venten kom der svar: "Din regning kommer om ca.
14 dage" - Nu skriver vi vist 8 Marts, og jeg har endnu ikke set nogen
regning, så nu har jeg opgivet....

--
M.v.h. Ole®

Fra : Tue Korsgaard

Dato : 12-03-01 17:19

"Ole Rasmussen" <ole@rasmussen.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> i Januar, efter 3 ugers venten kom der svar: "Din regning kommer om ca.
> 14 dage" - Nu skriver vi vist 8 Marts, og jeg har endnu ikke set nogen

Min lillebror har heller ikke modtaget en regning for sit Surfer abonnement
og det er tegnet i september. Kan WOL så lige pludselig komme med en regning
på 600 kr for seks måneder ?
Personligt håber jeg at WOL ikke har fået registreret deres kunder rigtigt,
således at kunderne sikkert aldrig vil modtage en regning, men det er jo nok
utopisk...
-Tue Korsgaard

Fra : Per Thrane

Dato : 13-03-01 07:24

­ Hej Tue

[ Mandag Marts 12 2001, skrev: Tue Korsgaard til All om emnet: "Re: WOL mistet 40.000 kunder ! - M*ske ?"]

TK> Min lillebror har heller ikke modtaget en regning for sit Surfer
TK> abonnement og det er tegnet i september. Kan WOL så lige pludselig
TK> komme med en regning på 600 kr for seks måneder ? Personligt håber jeg

Snakkede med dem om det, og de sagde, at der ville komme lidt afstand mellem regningerne, da de godt vidste, det ikke ville være pænt at opkræve hele beløbet på en gang.

Det hedder jo Prepaid! Så nu hvor vi er oppe på 6 mdr. uden regning, nærmer beløbet, der skal betales, sig ikke 600, men nærmere 900! Har du tænkt på det? TeleDK venter nok ikke så længe på deres penge, så WOL må have en god kassekredit!

TK> at WOL ikke har fået registreret deres kunder rigtigt, således at
TK> kunderne sikkert aldrig vil modtage en regning, men det er jo
TK> nok utopisk... -Tue Korsgaard

Det lyder som en forklaring der vil noget.

e \/
#|_ (_|
_###\ ___| |_ Mvh. Per+

.... 1/2 af folkene fra Woodstock var fra fremtiden.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-03-01 12:20

Tuesday, 13 Mar 2001 05:23:33 -100, skrev "Per Thrane"
<Per_ThraneNOSPAM@fidobbs.dk>:

[fraklip]

Jeg vil tillade mig at spørge, om du ikke har mulighed for at gøre
dine linjer lidt kortere, de er meget lange, de bør ikke være længere
end ca. 70 tegn.

Endvidere sender du i Content-Transfer-Encoding: quoted-printable,
hvilket sikkert også gør, at nogen læser dele af dine indlæg som
volapyk.

Tak.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Hunch

Dato : 01-06-01 22:26

"Tue Korsgaard" <tvko99@hum.auc.dk> skrev i en meddelelse news:98issq$pji$1@news.inet.tele.dk...
> Min lillebror har heller ikke modtaget en regning for sit Surfer abonnement
> og det er tegnet i september. Kan WOL så lige pludselig komme med en regning
> på 600 kr for seks måneder ?

Hvis ikke andet er aftalt og almindelige betingelser gælder
så forældes gæld først efter 5 år. Hvis de gør krav på dem
inden, går der længere tid
Jeg fatter ikke, at folk tror at bare fordi de ikke bliver
præsenteret for en regning med det samme at så kan
det tolkes som om de ikke skal betale for en vare, som
man trods alt selv har accepteret at købe. Jeg tænker
også generelt i erhvervslivet f.eks. hvor jeg selv arbejder,
hvor kunder "brokker sig" hvis de får en fakture en måned
senere end normalt pga. forskellige omstændigheder.