Disk defragmentering
Fra : jonas

Dato : 21-12-02 01:37

Hej

Hvorfor er det lige jeg ikke kan køre en disk defragmentering ?

Den kommer kun lidt igang og begynder så forfra - som om den bare kører i
ring.

Og jeg har slået mit virus program fra som jeg mener det var sidst jeg ikke
kunne køre defragmentering.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-12-02 03:55

jonas skrev:

> [...]
>ring.
>
>Og jeg har slået mit virus program fra som jeg mener det var sidst jeg ikke

Det skyldes højst sandsynligt, at du har et eller andet program
kørende, der skriver til disken. Når der bliver skrevet til disken, så
starter derfragmenteringen forfra.

PS! Du burde nok have valgt en anden gruppe - det har ikke så meget
med hardware at gøre.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Juletilbud for modtagere af nyhedsbrevet - resten af år 2002:
http://www.simlock.dk/nyheder.php

Fra : Tom Christensen

Dato : 21-12-02 21:38

Hej Jonas

"jonas" <jonas@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ring.
>

> Og jeg har slået mit virus program fra som jeg mener det var sidst jeg

Tast CTRL+ALT+DEL og slå alt ihjel på nær explorer, systray og defrag.
Så får din harddisk arbejdsro.

Hvis du har ADSL e.l. og kun anvender en personlig
firewall (fx Zonealarm) bør du nok fjerne netkablet imens du defragger.

--
venlig hilsen
Tom Christensen

(fjern nomail- hvis du vil skrive til mig)