html til asp
Fra : dan andersen

Dato : 21-12-02 00:10

nogen der kender et program eller en nem måde at lave html filer om
til asp, grunden er at jeg gerne vil have at min side skal kunne ses
ordentligt i browsere som opera

på forhånd tak

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 21-12-02 00:15

dan andersen wrote :

> nogen der kender et program eller en nem måde at lave html filer om
> til asp, grunden er at jeg gerne vil have at min side skal kunne ses
> ordentligt i browsere som opera

jeg tror, at du har misforstået et eller andet mht forskellen imellem ASP
og HTML. Kan du udspecificere lidt, hvad dit problem er ? Hvis dit problem
er at få din HTML til at være korrekt, så bør du spørge i gruppen
dk.edb.internet.webdesign.html .

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk - http://asp-faq.dk
Skriv venligst under det du svarer på og skær det overflødige væk.

Fra : Nikolaj H. Stenberg

Dato : 21-12-02 00:28

> nogen der kender et program eller en nem måde at lave html filer om
> til asp, grunden er at jeg gerne vil have at min side skal kunne ses
> ordentligt i browsere som opera

Hvis din hjemmeside ikke vises korrekt i Opera skal du ikke lave den om til
ASP, da der helt konkret er tale om en "fejl" i din HTML kilde-kode eller
forskel i den måde browseren fortolker koden. Jeg vil gætte på at
sidstnævnte er tilfældet.

/ Nikolaj
thepusher.dk

Fra : dan andersen

Dato : 21-12-02 10:59

Nikolaj H. Stenberg <nikolaj@thepusher.dk> skrev:

>Hvis din hjemmeside ikke vises
>korrekt i Opera skal du ikke lave den om til
> [...]
det hjælper at lave det om til asp har prøvet, men det var en
meget besværlig måde og der opstod nogle andre problemer

Fra : F.Larsen

Dato : 28-12-02 14:45

"dan andersen" <dan_a@oncable.dk> wrote in message
> nogen der kender et program eller en nem måde at lave html filer om
> til asp

nemt nok :=) start en dos prompt og skriv

rename filnavn.htm filnavn.asp

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/Spyware/hashchars.asp