telefonen får internettet til at gå ned
Fra : caleb

Dato : 20-12-02 19:32

Når en ringer hjem til mig logger min internetforbindelse af derefter
går der omkring 30 sek og internettet virker igen. Når personen så er
færdig med at snakke går internettet ned igen og der går igen 30 sek før
det virker.... dette er lidt træls... så nogen forslag?

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders S.

Dato : 20-12-02 20:15

"caleb" <caleb.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> færdig med at snakke går internettet ned igen og der går igen 30 sek før
> det virker.... dette er lidt træls... så nogen forslag?

Dit udstyr er forkert samlet, se den vejledning du har fået med.

MVH
Anders

Fra : Allan Møller

Dato : 21-12-02 01:13

> Dit udstyr er forkert samlet, se den vejledning du har fået med.

Kunne det ikke være noget "banke på" halløj !?

Allan

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 21-12-02 01:41

"Allan Møller" <allan.moller@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Kunne det ikke være noget "banke på" halløj !?

Forudsat at det er en ADSL der er omtalt så betyder banke på og lign.
ikke noget så længe det er samlet korrekt.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Allan Møller

Dato : 21-12-02 19:11

> Forudsat at det er en ADSL der er omtalt så betyder banke på og lign.
> ikke noget så længe det er samlet korrekt.

Nå nej - jeg var lige tilbage modem tiden ....

Allan