Amerikansk staffordshire terrier
Fra : Peaches

Dato : 20-12-02 13:54

Er der nogen der har en afstaff hvalp til salg? Eller en lig. hund -
behøver hverken papir eller stamtavle.......

http://www.kandu.dk/

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-12-02 13:58

"Peaches" <Peaches.news@kandu.dk> writes:

> Er der nogen der har en afstaff hvalp til salg? Eller en lig. hund -
> behøver hverken papir eller stamtavle.......

dk.marked.privat.dyr

Hold venligst køb/salg i markedsgrupperne.

/Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : 060586ll

Dato : 29-01-05 17:58

"Trine Kornum Christiansen" skrev d. 20-12-02 13:58 dette indlæg :

> dk.marked.privat.dyr
>
> Hold venligst køb/salg i markedsgrupperne.
>
> /Trine

Hej Trine...

Har lige set at på www.papkassen.dk er der 4 dejlige am staff hvalpe
8uger og salgs klar..

Held og lykke..
Louise L.

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 31-01-05 17:27

On Sat, 29 Jan 2005 16:57:32 GMT, "060586ll" <060586ll.news@kandu.dk>
wrote:

>Hej Trine...
>
>Har lige set at på www.papkassen.dk er der 4 dejlige am staff hvalpe
>8uger og salgs klar..
>
>Held og lykke..
>Louise L.

jammen så går trine da bare derind og køber en amstaff hun behøver da
ikke at tænke over at racen er en kamphunderace meget tæt beslægtet
med pit bull terrieren, det er da helt ligemeget ikke, bare den er
billig så er det ligemeget med papirene, og de er jo så søde som små
og hvis den så som voksen bidder nogle andre hunde eller vil slås med
andre hunde så afleverer hun den da bare på et internat ikke, eller
også sætter hun den bare i den blå avis eller ligende

hmm nogle gange tror jeg at folk er total hjernedøde eller bare
supernaive ?? gad vide om trine ved hvad en amstaff er for en hund og
hvad den kræver ? jeg er sikker på at langt over 90% af alle de piger
der køber amstaffs/pitbulls får dem aflivet eller afleveret på
internaterne inden hunden er 2 år, når naive piger køber sådan en hund
uden at sætte sig ind i racen, er det lige så skadeligt for racen som
når nydanskerne køber disse hunde for at spille smarte, det er sku
synd for den ellers gode hunderace at den bliver købt af sådannne
mennesker, der ikke aner hvad de går ind til .

jeg siger ikke held og lykke til trine, men held og lykke til den hund
hun eventuelt anskaffer sig, den får sikkert brug for det desværre .

(1) Amin Jensen der var på badeferie har lovet de thailandske myndigheder at

Fra : Gl

Dato : 03-02-05 09:48

"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> billig så er det ligemeget med papirene, og de er jo så søde som små
> og hvis den så som voksen bidder nogle andre hunde eller vil slås med

og en helt masse andet . GAB.

Fra : Karina

Dato : 25-02-05 16:02

"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> wrote in message
> [...]
>
> jeg siger ikke held og lykke til trine, men held og lykke til den hund
> hun eventuelt anskaffer sig, den får sikkert brug for det desværre .

Jeg er enig med dig Punish. Amataff er ikke for hvem som helst.
Det er en SKØN hund, men det er altså en hund som kræver en fast hånd.
Jeg ville ALDRIG købe en Amstaff uden papir. Grunden hertil er, at man
gennem stamtavlen har mulighed for at få noget info om forfædrene.
Med en hund uden papir ved man ikke hvad den indeholder og hvad den
nedstammer fra.
Og med en race som Amstaff, synes jeg at man både for sig selv og for
hundens skyld burde vælge en med papir.

Mange hilsner

Karina

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 31-01-05 17:31

"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> writes:

> hmm nogle gange tror jeg at folk er total hjernedøde eller bare
> supernaive ?? gad vide om trine ved hvad en amstaff er for en hund og
> hvad den kræver ?

Det ved jeg udemærket godt, men jeg er nu godt tilfreds med Siri, min
newftæve på 60 kg og snart 9 måneder.

> jeg siger ikke held og lykke til trine, men held og lykke til den hund
> hun eventuelt anskaffer sig, den får sikkert brug for det desværre .

Faktisk er jeg ganske sikker på at Siri synes at hun har et dejligt
liv her. Okay, lige nu er hun sur, fordi hun ikke må komme ud, men
indtil hegnet bliver samlet igen, må hun altså blive inde. Stakkels
hund, hele to timer uden at komme ud.

Men måske du har forvekslet et par mennesker?

Mvh Trine

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : Punish the deed not ~

Dato : 20-12-02 16:18

On Fri, 20 Dec 2002 12:54:13 GMT, "Peaches" <Peaches.news@kandu.dk>
wrotd:

>Er der nogen der har en afstaff hvalp til salg? Eller en lig. hund -
>behøver hverken papir eller stamtavle.......

,,,,,,,,,,,for det første hedder det en Amstaff , og hvad mener du med
en ligende hund ? skal den bare ligne noget pitbull eller hvad ? ved
du overhovedet hvad for egenskaber hunden har , og bare fordi du
finder en hund der ligner sådan en, er det jo ikke det samme der er
kæmpe forskel på psyken osv . Måske du skulle gøre op med dig selv
hvad du skal bruge hunden til ? før du vælger race ! alt for mange
køber disse hunde uden at vide hvad det indebærer og hvad de udvikler
sig til når de bliver voksne ,mange af dem bliver aflivede når folk
finder ud af hvad de har gået ind til, en hund er ikke bare en hund ,
og der er mange overvejelser du burde tage inden du går ud og køber en
kamphund . for hundens skyld og din egen, tænk dig grundigt om inden
du køber den .

If you talk with the animals, they will talk with you and you will know each
other.
If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know
you will fear.
What one fears, one destroys.
Chief Dan George

Fra : R. Ilsøe

Dato : 20-12-02 18:42

"sjovt" nok er der, lige under din "annonce" en lignende hvor folk søger en
bestemt race, så hvis nu folk lige prøvede at læse lidt i en gruppe inden de
poster så... Og iø. En "lignende" hund... Håber sq du ved hvad du roder dig
ud i så mine børn ikke bliver offer for en smart-ass amatør-drengerøv der
skal ha' sig en Pitbull!!

Du kan prøve en eller flere af følgende muligheder:

1) news:dk.marked.privat.dyr (Denne gruppe er beregnet til køb og salg)
2) Dyrenettet http://www.dyrenettet.dk
3) Jubii supersøger http://www.jubii.dk
4) http://www.dba.dk

--
R. Ilsøe

Balto, Flatcoated Retriever (½ år)
Cikorie, Flatcoated Retriever (10½ år)
http://www.flatcoated-retrievers.dk (Nu med Forum)
http://www.my-icc.com/affiliates/t.php?rid=1440

Fra : Mari

Dato : 21-12-02 04:32

"R. Ilsøe" <frygtigloes_@hotmaill.com> skrev i en meddelelse
> [...]
dig
> ud i så mine børn ikke bliver offer for en smart-ass amatør-drengerøv der

Ja, måske "varer" til den næste XQL-auktion.........

Mari

Fra : Rasmus Jungersen

Dato : 21-12-02 15:01

Hej

Nu slapper i f..... af !!!!!!!!!!
Det kan man sq da ikke tillade sig at snakke sådan til folk!!!!!!!

hilsen
Rasmus

Fra : R. Ilsøe

Dato : 21-12-02 15:52

> Nu slapper i f..... af !!!!!!!!!!
> Det kan man sq da ikke tillade sig at snakke sådan til folk!!!!!!!

Hmmm... Prøver du at belære os om takt og tone med det sprog? Hahaha

Prøv at læse lidt om brug af udråbstegn feks. Slå f..... og sq op i
ordbogen og brug en eftermiddag på http://www.usenet.dk -hvor du blandt
andet bør bide mærke i afsnittet om, hvordan man quoter... Og kom så
tilbage. Glæde mig til at se dig med usenet-studenterhuen!

Velkommen.

Fra : cumsy

Dato : 21-12-02 21:50

> [...]
> tilbage. Glæde mig til at se dig med usenet-studenterhuen!
> Hvor må i da have et kedeligt liv hvis i ikke har andet at lave end at
sidde og rakke folk ned herinde

> Velkommen.
tak ja jeg er kommet
cumsy

Fra : R. Ilsøe

Dato : 21-12-02 22:31

> "cumsy" <sol@_sol.dk> skrev...
....ikk ret meget blablabla i et fantastisk dårligt quotet indlæg...

....Prøv du også at læse lidt om Quoting på usenet.dk
Der er en grund til at man bør quote rigtigt... Hvilket du også kan læse dig
til på usenet.dk ! Desuden mener jeg at ha' læst et sted at langt de fleste
udbydere stiller som krav at man overholder netiketten... Det kan du også
finde inde på http://www.usenet.dk

Hvis folk blot overholdte netiketten... God takt og tone... Så ville de her
diskussioner være overflødige!

Ellers må du jo snakke lidt med din news-udbyder, som jeg kan se er Tele
Danmark Det kan være de kan forklare dig lidt om opførsel og netikette...

FUT news:dk.admin.netikette