Problemer med mit tastatur til min bærbare~
Fra : SuperR

Dato : 20-12-02 13:59

Mit tastatur er af en elle anden grund gået i uorden på min bærbare computer
(Dell Latitude).
Af en eller anden grund kan min computer ikke gå på standby,- følgende
meddelelse dukker op: "Enhedsdriverer til enheden PC/AT udvidet tastatur
(101/102 taster) forhindrer computeren i at gå på standby. Luk alle
programmer og prøv igen. Hvis problemet fortsætter, er du muligvis nødt til
at opdatere driveren."

Problemet gentager sig hver gang jeg forsøger at gå på standby... så... hvor
kan jeg (på nettet) få opdateret min tastatur-driver. Jeg er ikke i
besiddelse af en cd-rom med tastatur-driveren.

Så vidt jeg kan se står der ikke nogen producent anført under mine
tastaturoplysninger, der står bare "standardtastatur".

Jeg benytter mig af Windows XP.

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig...

--
Venlig Hilsen

Rasmus Rise Michaelsen
Mail: rasmus@tenam.dk