gavekort
Fra : Musen

Dato : 20-12-02 13:51

Hej igen Ng
Ja julen nærmer sig jo, så jeg har endnu engang brug for jeres hjælp (hvad
skulle jeg dog gøre uden jer?? *SSS*)
Jeg har et hold venner som skal have et gavekort på en biograftur + pasning
af deres søn samme aften. Til pasningen vil jeg jo gerne selv lave et
gavekort, men er der nogen der ved hvor på nettet jeg kan finde en skabelon?
Jeg har nemlig ikke selv fantasi til at lave et (HAR altså prøvet hele
formiddagen)
Venlig hilsen Mia

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 20-12-02 19:34

Hej

Musen wrote:
> [...]
> Jeg har nemlig ikke selv fantasi til at lave et (HAR altså prøvet hele

Hvis du har Power Point installeret, kan du lave noget rigtig flot på
fem minutter. Ellers må du prøve med Word og dine ClipArts, det er ikke
så svært som det lyder.

God fornøjelse.

Marianne Feddersen