Fede / Seje kabinetter
Fra : Lars Hansen

Dato : 20-12-02 11:24

Hej der.

Ved ikke om det er den rigtige gruppe jeg er inde i.
But here goes.

Jeg leder efter et kabinet som ikke har plads til 3.5 disketter.

Jeg har kigget på "Raidmax 7778GB Aluminiumskabinet", de er fede...
Men der er plads til disketterne...

Hvorfor kan firmaerne ikke lave nogle kabinetter der sparker røv...
Hvorfor skal de (kabinetterne) være så anonyme... ???

Mvh.

Lars Hansen

Fra : Usage

Dato : 20-12-02 12:47

> Hvorfor kan firmaerne ikke lave nogle kabinetter der sparker røv...
> Hvorfor skal de (kabinetterne) være så anonyme... ???
>
> Mvh.
>
> Lars Hansen

De nye TT kabinetter er da alt andet en anonyme.

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 20-12-02 12:48

> Hvorfor kan firmaerne ikke lave nogle kabinetter der sparker røv...

Øh, det kan de også. Men hvis du vil sætte dit eget præg på, så må du modde
dem selv.

> Hvorfor skal de (kabinetterne) være så anonyme... ???

Fordi der ingen penge er i at lave et kabinet som 10 personer synes er fedt,
og som 2 af dem køber.
Jeg synes da ikke at mit Thermaltake Xaser A6000A er specielt anonymt.

Mvh Mark
--
www.improve.dk

Fra : Usage

Dato : 20-12-02 13:31

> Jeg synes da ikke at mit Thermaltake Xaser A6000A er specielt anonymt.
>
> Mvh Mark
> --
> www.improve.dk

Det var præcis dem jeg henviste til i den forrige post *G*

Fra : Brian Hansen

Dato : 20-12-02 13:30

> [...]
>
> Hvorfor kan firmaerne ikke lave nogle kabinetter der sparker røv...
> Hvorfor skal de (kabinetterne) være så anonyme... ???

Midtdata har fået NorthQ Plexiglas kabinett, det er da fedt.

Brian

Fra : Devast8or

Dato : 20-12-02 14:50

Nogle af dem Studiedata har, er da ikke særlig anonyme
http://www.studiedata.dk/group.asp?group=110 (kig under Designcase).

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Lars Hansen

Dato : 22-12-02 17:09

Takker for de gode respons.

Kan godt se den der med at lave noget som 10 synes er fede og som 2 køber...

Jeg kigger på nogle af de navne samt links I har givet.

/Lars/