Printer til print på cd-r skiver ???
Fra : Vestjyden

Dato : 20-12-02 11:00

Hejsa.
Jeg har hørt det skulle være muligt at anskaffe sig en
printer, der kan printe direkte på blanke cdr skiver.
Hvis der er sandt, er der nogen der ved hvad sådan en svend
hedder, og hvor den evt. kan anskaffes ?

--
Renè ( Holstebro )
rehof@tdcadsl.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 20-12-02 12:33

"Vestjyden" <rehof@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis der er sandt, er der nogen der ved hvad sådan en svend
> hedder, og hvor den evt. kan anskaffes ?

http://www.octave.com/cgi-bin/shop/shop.cgi/id/80.197.126.114-1040383814-0/c
hoice/Printers%20CD%20DVD/subchoice_1/Thermal%20Printers

Kurt

Fra : M.N.

Dato : 20-12-02 13:43

"Vestjyden" <rehof@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Hvis der er sandt, er der nogen der ved hvad sådan en svend
> hedder, og hvor den evt. kan anskaffes ?

www.edbpriser.dk og se Epson Stylus Photo 950. Den kan.

Mogens

Fra : Madsen

Dato : 20-12-02 15:55

M.N. skrev:

> Epson Stylus Photo 950. Den kan.

Og storebroderen Stylus Photo 2100 kan også.
Bemærk at det kræver cd'er med en speciel overflade som er beregnet
til at printe på.

Madsen.