Kat med tynd mave.
Fra : Loenfeldt

Dato : 20-12-02 10:22

Hele familien lagde sig med en gang omgangssyge. Samtidig med fik vores
kat også tynd mave. Da denne ikke havde fået andet, at spise end dens
sædvanlige kost kan det nok ikke skyldes kosten. Den spiste,drak og
opførte sig ellers normalt. Da hele familien var rask igen, forsvandt
også kattens problemer.
Er der nogle der kan opklare det mysterium ??????

http://www.kandu.dk/

Fra : goofy

Dato : 21-12-02 11:13

Hej Leonfledt
> [...]
> også kattens problemer.
> Er der nogle der kan opklare det mysterium ??????

Jeg arbejder på Odense Uneversitest Hospital, og her har der også være
udbrud af denne sygdom, Jeg ved ikke om smitten kan overføres til dyr,
men smitten overføres ved direkte eller indirekte kontakt. Men jeg tror
nærmere at jeres kat er blevet lidt stresset af at se hele dens familie
opføre sig " mærkeligt". Det er ihvertfald min eneste rimelige
forklaring.

Med venlig hilsen

Steen Vinbæk