Gratis SMS på nokia vha. lukket brugergrup~
Fra : Sune Petersen

Dato : 06-03-01 13:48

Hej!!!!

Jeg har hørt om at man kan komme til at sende gratis SMS, hvis man har en
nokia telefon og sætter lukketbrugergruppe til 666.

Jeg ville bare høre om nogen kan bekræfte eller afkræfte dette rygte.

NB: For at det skulle virke skulle både afsender og modtager have udført
indstillingen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-03-01 13:49

"Sune Petersen" <duper@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har hørt om at man kan komme til at sende gratis SMS, hvis man har en
> nokia telefon og sætter lukketbrugergruppe til 666.

Det er rigtigt.
Og hvis du slår rekorden i Snak II får du en gratis telefon.
Sæt brugergruppen til 16571324 for at bestille pizza.

--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 100T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket

Fra : Morten B

Dato : 06-03-01 13:51

"Morten Fruergaard" <mitfornavn@mitefternavn.com> wrote in message

> Det er rigtigt.
> Og hvis du slår rekorden i Snak II får du en gratis telefon.
> Sæt brugergruppen til 16571324 for at bestille pizza.

Kan du huske koden for gratis cola?

/Morten

Fra : Devast8or

Dato : 06-03-01 14:11

Jeg leder nu mere efter den til gratis øl.

Devast8or

Fra : Morten B

Dato : 06-03-01 14:12

"Devast8or" <Devast8or@systembl.dk> wrote in message
> Jeg leder nu mere efter den til gratis øl.

Den er 227572314 hvis du skal have rigtig øl. 882674 hvis du skal have det
andet ;)

/Morten

Fra : Henrik Hansen

Dato : 06-03-01 14:42

>Den er 227572314 hvis du skal have rigtig øl. 882674 hvis du skal have det
>andet ;)
[...]

Fedt.

Er der ikke en, der har en afkræftelse fra Nokia eller et af
mobilselskaberne f.eks.

Et link ville være dejligt.

Løs snak er ikke særlig brugbart som argument.. (Derfor forstår jeg
egentlig heller ikke, hvorfor folk tror på den med gratis SMS... :)

--
Henrik
http://home1.stofanet.dk/sequel/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-03-01 15:08

Henrik Hansen skrev:

>Er der ikke en, der har en afkræftelse fra Nokia eller et af
>mobilselskaberne f.eks.

Afkræftelse på at du ikke kan sende gratis SMS? Hehe, ring da og
spørg...

>Løs snak er ikke særlig brugbart som argument.. (Derfor forstår jeg
>egentlig heller ikke, hvorfor folk tror på den med gratis SMS... :)

Nemlig, og det virker ikke - slut færdig... Hvorfor i alverden skulle
det da også det?

(Han har fået en ordentlig griner ham der fandt på det med
brugergruppe 666!)
--
venligst
/Lasse

http://sms.fergusons.dk/ - Gratis SMS-sender med bekræftelse!

Fra : LaC

Dato : 06-03-01 14:18

"Morten Fruergaard" <mitfornavn@mitefternavn.com> skrev i en meddelelse >
Det er rigtigt.
> Og hvis du slår rekorden i Snak II får du en gratis telefon.
> Sæt brugergruppen til 16571324 for at bestille pizza.

ROFL. ;-D

Fra : Møgelmose

Dato : 06-03-01 16:37

Det med 666 er egentligt kommet fra de mere østlige egne (asien) der var
vist nok nogle der havde hacket en telefon central og "lånt" en server så
når man gik på deres net og aktiverede 666 på telefonen så brugte operatøren
automatisk den lille hackede (eller lånte om man vil det virkede dog kun
en lille måned før serveren blev lukket så det var den historie...
(fundet på en amerikansk side der er lavet af nogle stolte hackrere der
sjovt nok er flyttet til usa fra Asien HVORFOR MON??? *GGG*)

666 fænomenet er forresten også en slags "lande plage" i andre lande...

MVH.
Hans-Jacob

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-03-01 16:45

"Møgelmose" wrote:

> 666 fænomenet er forresten også en slags "lande plage" i andre lande...

Den er næsten ligeså sjov som "lykkeamuletten" fra hende der
MariaKuponnyheder.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Sune Petersen

Dato : 06-03-01 17:49

Endeligt et fornuftigt svar, der kom med hvad man ledte efter...

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 11-03-01 07:22

> Endeligt et fornuftigt svar, der kom med hvad man ledte efter...

Tja, man får jo som regel svar på det man spørger om

Mogens