USB i front, hvordan?
Fra : Usage

Dato : 20-12-02 01:27

Hej,

Jeg har et bundkort med 2 fast USB porte i bag, og 6 ekstra (Er allerede
monteret bagpå, alle 2.0). Findes er ikke en 3,5" USB port man kan sætte ind
på front af kabinettet og forbinde det mit bundkortet?

/ Kenneth

Fra : Michael

Dato : 20-12-02 06:31

Se på
http://www.t-hansen.dk/product.asp?c=108644813&n=496932192&pn=721748861

Mic.

Fra : Usage

Dato : 20-12-02 08:01

"Michael" <dikael@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Se på
> http://www.t-hansen.dk/product.asp?c=108644813&n=496932192&pn=721748861
>
> Mic.

Findes de i 3,5" ?

Fra : Preben Andersen

Dato : 20-12-02 08:16

> "Michael" <dikael@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Findes de i 3,5" ?

På billedet ser det ud som om det er 3,5". Du kan skrue den ud og montere
den som et diskettedrev, så vidt jeg kan se.

mvh
Preben

Fra : Gevaldi

Dato : 20-12-02 09:13

Usage skrev:
> Findes de i 3,5" ?

Citeret fra sitet:

Information:
Til indbygning i fronten af kabinettet.
Kræver ledig drev plads og udvendig USB host.

Kan isættes i både 3,5" og 5,25" slot i fronten af kabinettet.

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Fra : Usage

Dato : 20-12-02 12:05

> [...]
> Kræver ledig drev plads og udvendig USB host.
>
> Kan isættes i både 3,5" og 5,25" slot i fronten af kabinettet.

Det havde jeg ikke lige set. Takker for svarende