Hvilken hardware har jeg + hjælp til grafi~
Fra : Pernille og Kennet

Dato : 19-12-02 23:44

Min computerforhandler er gået nedenom og hjem. Jeg har pt. lidt problemer
men har ikke hardware specs. Kan jeg finde ud af hvilken type ram der sidder
i maskinen, hvilket grafik kort mv. uden at skille dyret ad?

Jeg har lidt problemer med at spille warcraft. Jeg er lidt usikker på, om
mit grafikkort er sat rigtigt op. Der er jo en hulens masse indstillinger.
Jeg har et geforce2 grafikkort. Der er en masse muligheder med bl.a. refresh
rate. Hvad er det optimale? Jeg har en 1400 mhz pc med 256 mb ram (som jeg
dog har mistænkt for ikke at virke helt optimalt)

Mvh

Kennet

Fra : Michael Bach

Dato : 20-12-02 00:17

Der findes en del programmer som kan fortælle dig om din computers
indhold.

Her er to populære:

http://www.sisoftware.co.uk/ (sisoft sandra)
http://www.aida32.hu/aida16.php (AIDA)

....der findes mange flere. Prøv at søg på google!

....::: Michael Bach :::...