Grafik / drag / jump script søges
Fra : scriptsearch

Dato : 19-12-02 22:05

Et script ønskes med følgende funktion:

Øverst på siden skal der være et felt (tabel/celle/?) med ca. 300 pixels
i højden og 600 pixels i bredden.

Dette felt skal være "target".

Under feltet ligger der mellem 500-1200 stykker grafik. Ved dobbelklik
på disse stykker skal de "flytte" op i feltet "target".

Scriptet skal ikke kun tilføje denne "flyt til target" funktion til
stykkerne, de skal samtidig have "drag & drop" funktion.

Jeg har selv et script med dobbelklik funktionen, men her skal hvert
enkelt stykke udstyres med X & Y koordinater relativt til top eller bund
af siden. Da det er en stor mængde grafik vi snakker om er dette komplet
umuligt at arbejde med ;(

Ud over de 220 point, vil jeg kunne tilbyde dig synlig credit på de
sider scriptet skal bruges på. Dette website har mere end 2000 unikke
brugere dagligt, så det vil give god eksponering.
Eneste betingelse for dette er at dit website ikke indeholder eller
linker til materiale der ikke er egnet for børn & unge.

http://www.kandu.dk/