Håber der er et klogt hoved herinde...
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 19-12-02 21:58

Hejsa NG.

Jeg har et par spørgsmål som jeg håber i kan hjælp mig med.

Jeg har en bærbar og en stationær computer som jeg skal have i et netværk
som samtidig kan dele min adsl forbindelse.

Hvad er pt. det billigste trådløse netværk, og virker det efter hensigten??

Et andet lille spørgmål er ang. GPRS, køre det ligeså hurtigt igennem
Inferød som igennem Bluetooth??

Håber på en masse svar.

Kenneth Kosutrup

Fra : Mark Urup

Dato : 20-12-02 08:40

"Kenneth Koustrup" <koustrup@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa NG.
>
> Hvad er pt. det billigste trådløse netværk, og virker det efter
hensigten??

www.edbpriser.dk
Det virker fint, dog skal du ikke købe et pcmcia kort og en pci adapter
dertil (til den stationære), det virker ikke særligt godt, da stationæren
ødelægger/skærmer for meget, så det er svært at få forbindelse!
Køb hellere et USB etkort til stationæren!

Selv bruger jeg Netgear (AccessPoint og WNICS) og 3com (Accesspoint/router
og WNICS) i mit netværk, og det virker upåklageligt!

/Mark

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 20-12-02 12:11

"Kenneth Koustrup" <koustrup@paradis.dk> skrev i en meddelelse
[Snip]
> Et andet lille spørgmål er ang. GPRS, køre det ligeså hurtigt igennem
> Inferød som igennem Bluetooth??

Ja.

--

Stig Meyer Jensen