Elendig service fra CANON ang. LBP-660 pri~
Fra : Kenth Jensen

Dato : 19-12-02 19:09

Hej

Jeg har lige en oplevelse jeg synes jeg vil dele med jer.

Jeg ejer en Canon LBP-660 printer, som tidligere havde det problem at
printeren åd flere papirer ad gangen, hvilket var p.... irreterende.

Jeg havde hørt fra mange andre ejere af samme type printer at de havde
nøjagtig samme problem, derfor henvende jeg mig til Canon, hvor jeg spurgte
om man ikke kunne købe et reperationskit eller anden, da jeg jo øjensynligt
ikke var den eneste der havde dette problem.

Svaret fra Canon var at jeg kunne sende printeren til reperation på et af
deres værksteder og betale 800 kroner, dette synes jeg var temmelig mange
penge for at få en fire år gammel printer reperaret.

Derefter fik jeg at vide i denne nyhedsgruppe at man kunne få et
"separations kit" hos HP, da der findes en H P printer med samme indmad.

Jeg bestilte derefter dette kit fra HP for ca fjorten dage siden, idag
modtog jeg kittet fuldstændig gratis fra HP, skulle endda ikke betale porto,
efter 10 minutter virkede printeren som ny. (kittet bestod af en lille
skumgummi pude og nogle papstykker til at sætte den fast med")

I dag er jeg ekstra glad for at jeg ikke valgte at betale 800 kroner til et
Canon værksted for at de skulle sætte en lille dims i til 5 kroner for at
løse et grundlæggende problem i deres design.
Når jeg en gang skal købe en ny printer ved jeg i hvert fald godt hvilket
mærke det ikke skal være.

Hilsen Kenth

PS: Hvis der er andre der har samme problem kan kittet bestilles på følgende
adresse hos HP:
http://195.92.173.150/hp_select_countries.asp
Husk at vælge L-modellen (6L, 3100, 3150)

Fra : Michael Andreasen

Dato : 19-12-02 21:04

God og brugbar info.. Mange tak,

Mvh
Michael Andreasen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-12-02 23:03

> [...]

> efter 10 minutter virkede printeren som ny. (kittet bestod af en lille
> skumgummi pude og nogle papstykker til at sætte den fast med")

Hvadan bar du dig ad med at fremskaffe det?

Er der en speciel side på HP´s hjemmeside man kan bestille dette, eller
ringede du simpelhen til dem?

Jeg har nemlig en HP laserjet 1100, som æder hele papirstakken.

Fra : Hans Paulin

Dato : 20-12-02 00:23

> "Kenth Jensen" <kenth.susanne@postman.dk> wrote in message

....kan det osse bruges til en tudsegammel HP DeskJet 600 - med samme
problem?
Hans

Fra : Usage

Dato : 20-12-02 01:29

Hej Kenth,

Jeg har samme printer som dig, men nøjagtig samme problem. Har du et nummer
jeg kan ringe på eller en url? Hedder kittet noget bestemt?

Det er et MEGA træls problem.

Jeg takker mange gange for en yderst nyttig information

/ kenneth

Fra : Martin S.

Dato : 20-12-02 02:55

> Hvadan bar du dig ad med at fremskaffe det?
>
> Er der en speciel side på HP´s hjemmeside man kan bestille dette, eller
> ringede du simpelhen til dem?

Som der står i primær posting:

> http://195.92.173.150/hp_select_countries.asp
Vælger du "English" og går videre, så får du også lov til at vælge L tool og
T-tool
Til HP 1100 og 1100A er det T-tool du skal bruge.
Jeg har selv bestilt L-tool for 14 dage siden til min Canon LBP660 og har
estimeret leveringsdato d. 23/12-02

Er der nogen der ved om disse kits virker til HP LASERJET 5L ?

Martin

Fra : Kenth Jensen

Dato : 20-12-02 06:18

> [...]
> Til HP 1100 og 1100A er det T-tool du skal bruge.
> Jeg har selv bestilt L-tool for 14 dage siden til min Canon LBP660 og har

Lige præcis, jeg fik også at vide at den ville blive leveret den 24.
december, men fik det altså i går.

Det drillede dog lidt da jeg skulle sætte det i printeren, men det lykkedes.

Hilsen Kenth

Fra : Usage

Dato : 20-12-02 07:59

> [...]
> december, men fik det altså i går.
>
> Det drillede dog lidt da jeg skulle sætte det i printeren, men det

Sådan, leveringsdato: 3 Januar

I er sku nogle flinte fyre, nu er min jul reddet - Har haft problemer med
printeren i 1 år nu

/ Kenneth

Fra : Wass up

Dato : 20-12-02 09:20

"Martin S." <real_warhawk@removethis.hotmail.com> wrote in message

> Er der nogen der ved om disse kits virker til HP LASERJET 5L ?
De virker fint til HP LJ 5L. 5L/6L/3100 er det samme mekanik

Fra : Martin S.

Dato : 21-12-02 03:58

"Wass up" <satanc@softhome.net> skrev i en meddelelse

> "Martin S." <real_warhawk@removethis.hotmail.com> wrote in message

> De virker fint til HP LJ 5L. 5L/6L/3100 er det samme mekanik

Kanon da.. :D - jeg havde heldigvis bestilt to L-tools.. en til Canon LBP
660. Den anden kan gå til min
HP 5 L som har SVÆRE problemer.

Martin

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-12-02 11:56

> Som der står i primær posting:

hovsa.... det er da vist rigtigt... Men jeg så det bare som en signatur.. og
dem læser jeg aldrig

Men tak for det