MS Windows
briani 27239
Lukning af XP Pro.
Fra : Pernille & Christian

Dato : 19-12-02 17:38

Når jeg lukker min PC ned, kommer den med billedet:

"Du kan nu lukke din computer"

Det er noget den er begyndt på efter en formatering. Inden gjorde den det
ikke. Hvordan får jeg dette billede væk, så PC'en lukker ned helt af sig
selv.
Altså sådan, så når jeg har klikket på luk computeren så lukker den helt.

Pernille

Fra : Madsen

Dato : 19-12-02 17:54

Pernille & Christian skrev:

> Når jeg lukker min PC ned, kommer den med billedet:
>
> "Du kan nu lukke din computer"

Prøv at gå ind i Kontrolpanelet og vælg Strømstyring. Klik så på
fanebladet APM og placer et flueben i 'Brug avanceret strømstyring',
eller noget i den stil.

Madsen.

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 19-12-02 20:46

Hej Pernille
Prøv at gå ind i kontrolpanel-enhedshåndtering-se om der er nogen problemer
med nogen driverne til hardwaren i
din computer. Konflikter eller manglende drivere kan muligvis være årsagen
til dit problem.
Mvh.
Jørgen