SD-RAM
Fra : Morten Decker

Dato : 19-12-02 16:51

Hejsa..

Har for nyelig købt en klods 512 mb sd-ram pc 133, samme mærke (apacer) og
hastighed som de to andre klodser i min maskine.
Jeg har nu ialt ca. 900 mb, hvilket motherboardet godt skulle kunne tage (
abit KT7A )
Når den nye klods her sidder i maskinen opfører windows XP, som ellers kører
meget stabilt, sig yderst underligt.
Nogen gange forsvinder skærmindstillinger, registreringsdatabasen er blevet
gendannet uden noget videre årsag og programmer lukker ned osv.
Jeg har tænkt på om man evt. kan hente et program der kan undersøge ram for
fejl eller lign.?
Nogen der har nogen forslag/lign. erfaringer??

mht. og god jul.

/Decker

Fra : Cinnober

Dato : 19-12-02 17:42