cisco 806 opsætning
Fra : Booster

Dato : 19-12-02 16:37

Er der nogen der har et opsætnings program til cisco 806

Fra : Bjarke Søgaard

Dato : 19-12-02 19:17

On Thu, 19 Dec 2002 16:37:19 +0100, Booster <lp.larsen@privat.dk>
wrote:

>Er der nogen der har et opsætnings program til cisco 806

Det er en IOS router, så Hyperterm eller lignende er brugbart!
/bjarke

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 19-12-02 23:15

"Booster" <lp.larsen@privat.dk> wrote

> Er der nogen der har et opsætnings program til cisco 806

En browser kan til nød bruges, da den sikkert har http-server enabled.

--
Mvh Henrik.

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 20-12-02 00:08

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message
> "Booster" <lp.larsen@privat.dk> wrote

> En browser kan til nød bruges, da den sikkert har http-server enabled.

Det kan du da ikke mene....
Jeg ved faktisk ikke om der findes en configmaker/faststep program til
806....prøv at se på cisco web.

Mvh
Martin

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 20-12-02 01:33

"Martin Bilgrav" <bilgravCUTTHISOUT@image.dk> wrote

> Det kan du da ikke mene....

Joda...virker 'glimrende'...og de fleste har jo en browser installeret i
forvejen

http://wargamez.dk/filez/utils/800-Cisco-Fast-Step-25-Danish.zip

--
Mvh Henrik.

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 20-12-02 11:29

> "Martin Bilgrav" <bilgravCUTTHISOUT@image.dk> wrote

> Joda...virker 'glimrende'...og de fleste har jo en browser installeret i
> forvejen

LOL

> http://wargamez.dk/filez/utils/800-Cisco-Fast-Step-25-Danish.zip

Ja, jeg ved den virker til 803-ISDN, men virker den også til 806 ? - Det gør
den nok...
/Martin