USB forlænger kabel
Fra : Jens Jensen

Dato : 18-12-02 22:22

Hej !

Jeg skal have sat en forlængerledning på min USB mus, og er i tvivl om
hvilken type af kabel der skal benyttes. Skal der benyttes kabler af typen
AA eller AB ?

M.v.h.

Niels

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 19-12-02 20:29

"Jens Jensen" skrev:

> Jeg skal have sat en forlængerledning på min USB
> mus, og er i tvivl om hvilken type af kabel der skal
> benyttes. Skal der benyttes kabler af typen
> AA eller AB ?

Type A er det brede smalle, den type som stikkes i computeren

Type B er det mindre - næsten firkantede - stik som normalt benyttes i
enhederne (scanner, printer ect).

Se: http://www.danbit.dk/produkter/1401.phtml

Det du skal bruge et AA forlænger, altså et A-han til A-hun.

http://www.danbit.dk/produkter/1410.phtml
http://www.sandberg.it/ (se kabler - usb)

Sidstnævnte, Sandberg, forhandles også som tilbehørspakker i
kædeforretninger som f.eks. Computer City (http://www.computercity.dk)

Mvh, Lars