Diablo 2 hakker??
Fra : Kenneth Boye

Dato : 19-12-02 15:39

Hej NG

Jeg har købt ny maskine:

XP-2000+ , med Whisperock III køler
MSI Geforce4 TI-4200 64MB DDR
Chaintech 7VJL KT333
256MB DDR-2700 (samsung)
Seagate IV 80GB
Strømforsyning er 300W Fortron (god kvalitet)
Der er ingen kabinetblæsere!

Og da jeg så ville spille lidt Diablo 2 Expansion opdager jeg det hakker
gevaldigt. Jo flere modstandere i billedet jo mere hakker den.

Med de computerdele, jeg har skrevet ovenover, burde der jo ikke være nogen
som helst problemer af den art.

Så mit spørgsmål er kort og godt;
hvad kan der være galt?

Med venlig hilsen
Kenneth Boye

Fra : Martin S.

Dato : 19-12-02 15:46

"Kenneth Boye" <k_boye@bjoernemosen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gevaldigt. Jo flere modstandere i billedet jo mere hakker den.
>
> Med de computerdele, jeg har skrevet ovenover, burde der jo ikke være

dunno. Men prøv evt. at slå hardwareacceleration fra for lydens vedkommende.
Det gøres vist inde i spillet.

Martin

Fra : Camain

Dato : 19-12-02 16:00

Kør spillet i Directdraw i stedet for Direct3d.
Det gør du ved at køre Vidtest.exe inde i installationsmappen. Herefter tror
jeg spillet vil arte sig.

Venlig hilsen

Jesper B.

Fra : Jørgen vorre

Dato : 19-12-02 15:51

Hvis du køre det i 2d skal du ikke bruge nogen driver der ligger i 40.xx så
virker det ikke
jeg bruger 28.32 de virker fin
jørgen

Fra : Kasper

Dato : 20-12-02 01:02

On Thu, 19 Dec 2002 15:38:34 +0100, "Kenneth Boye"
<k_boye@bjoernemosen.dk> wrote:

> [...]
>gevaldigt. Jo flere modstandere i billedet jo mere hakker den.
>
>Med de computerdele, jeg har skrevet ovenover, burde der jo ikke være nogen

Har du installeret de rette drivere til dit chipset?

Fra : Jacob Michaelsen

Dato : 20-12-02 06:26

"Kenneth Boye" <k_boye@bjoernemosen.dk> wrote in message
> [...]
> 256MB DDR-2700 (samsung)
> Seagate IV 80GB
> Strømforsyning er 300W Fortron (god kvalitet)

D2 blev aldrig optimeret til DirectX men kun til Voodoo gfx. Skulle
eftersigende køre hurtigt selv på en PII med Voodoo kort.
Min egen P3-800 med Geforce2 kan heller ikke køre det hurtigt, men som det
skrives hjælper det at bruge DirectDraw istedet.

--
Jacob Michaelsen

Fra : **TwN**

Dato : 24-12-02 04:05

"Jacob Michaelsen" <jmi@FJERNMIGkrak.dk> wrote in message
> [...]
> Min egen P3-800 med Geforce2 kan heller ikke køre det hurtigt, men som det
> skrives hjælper det at bruge DirectDraw istedet.

Det kørte fint på min K6-2 500Mhz, med et Voodoo Banshee 16Mb...

**TwN**