Fede misser keder sig
Fra : Jette Nielsen

Dato : 19-12-02 13:31

Da jeg så et link til en artikel med overskriften "Fede misser keder
sig" på Ekstra Bladet, skyndte jeg mig ind for at læse om fænomenet ...
Her går man og tror at alting drejer sig om vores vidunderlige dyr, og
så finder man til sin skræk ud af, at der er andet i verden end katte

*dybt suk*

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Baird

Dato : 19-12-02 13:42

On 19/12/2002 13:31, in article 3e01bc1cbcbb6@dk-fritid-dyr-kat.dk, "Jette
Nielsen" <jniKATTE@BAKKEomnix.dk> wrote:

> [...]
> Her går man og tror at alting drejer sig om vores vidunderlige dyr, og
> så finder man til sin skræk ud af, at der er andet i verden end katte

Jeg tror såmænd sagtens, man kan paralellisere til vores firbenede misser

--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Birgitte

Dato : 19-12-02 14:02

Sjovt nok var det også min tanke
Underligt at EB altså skal fordreje meningen med artiklens indhold.

DK. True Trust
Birgitte Stenskjær
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

Fra : "Carsten Sørensen"

Dato : 19-12-02 18:31

On Thu, 19 Dec 2002 13:31:24 +0100, Jette Nielsen wrote:

Hmm, utroligt hvad der er nyheder. Men trods alt positivt at de tager lidt
på... det gør i hvert fald ikke mig noget :)

Carsten Sørensen